expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 28 czerwca 2013

Cienie MUA za dychę !

Hej, 
Na Fb niedawno pokazywałam Wam cienie MUA , które kupiłam w Pepco za 9,99zł. 

Jak na razie jestem nimi oczarowana. To moje pierwsze cienie z tej marki. Jedyną wadą jaką w nich widzę jest to , że brokat który zawierają w sobie strasznie się osypuję. Ciekawa jestem czy maty z tej firmy też się tak zachowują?

Kolory są mega nasycone i trwałe - spokojnie dały radę cały dzień w pracy w ostatnich upałach.

A tak prezentują się na oku :) 






16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw kolorów, muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie może i ładne,ale makijaz beznadziejny i ta nadąsana mina,masakra jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż miał na celu zaprezentowanie owych cieni, czyli sam w sobie nie jest odkrywczy itp. co do mojej "nadąsanej miny"...ha ha nawet nie wiem jak się mam odnieść. Nie mniej jednak nie miała taka być :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ty z wszystkiego coś ładnego zmalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE :) Ładne włoski :)
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je w swoim, ale się nie skusiłam, bo pereł mam aż nadto. piękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja posiadam paletkę MUA zakupioną w Anglii. Z brokatowych tam cieni mam tylko jeden na szczęście. Poza tym użyłam jej na ślubie jakim ostatnio miałam być i pomalowałam siostrę. Byłam zachwycona efektem. Już ostrzę pazurki na jakąś inną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnei , szkoda , że one nei są dostępnie stacjonarnei gdzieś w PL

      Usuń
  7. aaaale Ty masz kolor włosów cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Garnier Olia najciemniejsza czerwień

      Usuń
    2. Zgadzam się :) dawno nie zaglądałam na bloga i nie widziałam Twojego nowego kolorku :) bardzo ładnie wyglądasz. Cienie super :)

      Usuń
  8. Mam tą samą paletkę, no i u mnie o dziwo się nie sypią ;) Uwielbiam tą czerń.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że te cienie są dostępne w pepco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczny kolor włosów, aj!

    OdpowiedzUsuń
  11. W PEPCO?!




    Idę tam!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...