expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 13 czerwca 2013

Piwny

Łooo Matko!

Jak mnie dawno nie było. Tyle się dzieję , że dopiero dziś normalnie jak człowiek mam szansę usiąść przed komputerem i stworzyć ten post.

Z racji tego iż moje oczy są piwne....i piwa ostatnio dużo hehe postanowiłam wkombinować makijaż w podobnej kolorystyce. 

Piwny kolor to nic innego jak połączenie brązu z zielonym ze złotymi refleksami :) Co by nudno nie było dołączyłam (krzywą) zieloną kreskę :)  







UŻYTE KOSMETYKI 

TWARZ: 
Podkład Anebelle Minerals -golden fair
Korektor Anebelle Minerals light
Korektor Rozświetlający Essence nr 04 
Róż Inglot nr 40
Róż Astor nr 002 

OCZY: 
Złoty cień Inglot nr 103
Brązowy cień Inglot nr 135
Zielony cień Inglot nr 133
Czarny eyeliner Inglot nr 77
Zielony eyeliner Inglot nr 85
Tusz Belle 
Biała kredka Jumbo Milk- NYX

USTA: 
Rimmel Apocalypse Rose

5 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Śliczny mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy makijaż.. Sama muszę spróbować ;) (choć zapewne z kiepski efektem :( mi to wyjdzie)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...