expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Ulubieńcy Maja

Wow! Jak ten czas syzbko leci. 
Maj zniknął mi pędzikiem z mojej czasoprzestrzeni. 
Był to dość intensywny miesiąc. Wiele nowych mocnych wrażeń i przygód w życiu prywatnym :)

Przybywam do Was z kosmetycznymi ulubieńcami. Dużo tego nie ma bo jakoś nie często zmieniam kosmetyki skoro już je polubiłam :) 





 Mój must have na lato. Podkłady mineralne z Anebelle Minerals. Zakochałam się w nich Dobre krycie, mat i super , że nie czuć ich na skórze. Zamawiam pełnowymiarowe opakowanie :) Chyba najlepsze minerały jakie do tej pory znam :)

 Baza pod cienie firmy Hean. dobrze podbija kolor cieni. Owszem ma też swoje wady ale jak na razie mi wystarcza w zupełności :)
Z gadżetów odkryłam " kondonki" na pędzle, dzięki nim pędzle się nie puszą bez potrzeby i nie kurzą aż tak :)
 W tym miesiącu nei miałam czasu na jakieś skomplikowane makijaże. zatem używałam kasetki z H&M gdyż kolorystyka mi bardzo odpowiada. A gdy czasu całkiem zabrakło to szybka kolorowa kreska i w drogę. Kredka z Vipery i eyeliner z Inglota nr 85.

 Jeśli zaś chodzi o pielęgnację....Mój ulubiony produkt to gruboziarnisty peeling z Perfecty. Zawiera w sobie kawałki łupiny z orzecha więc tarcie jest naprawdę mocne. A moja gruba skóra takie lubi. Więc dobraliśmy się idealnie, jedyne do czego sie przyczepię to to , że produkt taki łatwo dostępny nie jest gdyż jakimś cudem znalazłam go w naturze, ale wcześniej nie był on tam dostępny.
Pomadka Neutrogeny - lubię produkty tej firmy więc i tym razem się nie zawiodłam. Pomadka dobrze nawilża i natłuszcza usta dzięki niej pozbyłam się suchych skórek.

7 komentarzy:

  1. Te podkłądy mineralne wyglądają ciekawie, moje minerałki powoli dobiegają końca i muszę się w coś zaopatrzyć, tylko jeszcze się waham na jaką firmę się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zakochałam w minerałach Annabelle :)
    Takie nakładki na pędzle muszę sobie kupić koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe te siateczki na pędzle, gdzie mogłabym takie dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomniałam podać firmy. Maestro ma takei w swojej ofercie :)

      Usuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować ten peeling z Perfecty

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z Twoich ulubieńców. podobają mi się kolory tych cieni z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...