expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 26 czerwca 2013

Ziaja- Oliwkowy Szampon do włósów i maska

Hej! 

Dzisiaj będzie recenzja szamponu i maski do włosów. 

Kilka słów wstępu zanim przejdę do opisu tych produktów. 
Moje włosy są suche, łamliwe i strasznie się puszą. Dodatkowo cierpię na ŁZW, więc tak naprawdę najlepsze szampony dla mnie to tylko te apteczne. Wiadomo są drogie i nie zawsze mnie na nie stać. Dlatego też sięgam po typowo drogeryjne produkty.


Ziaja- Oliwkowa maska i szampon do włosów.


Szampon do włosów: 
Cena: ok 15zł / 400ml 
Konsystencja: Przezroczysta dość rzadka jak na szampon ciecz.  
Zapach: przyjemny, oliwkowy
Działanie: Dobrze nawilża skórę głowy i włosy, jednak miałam wrażenie , że nei do końca usuwał brud tj. nie pozostawiał uczucia świeżości. Słabo się pienił. Jak najbardziej sprawdził się przy częstym myciu gdyż nei wysuszał i nie podrażniał.
kilka słów od producenta


Maska do włosów : 
Cena: ok 10zł / 200ml 
Konsystencja: Kremowa, gęsta 
Zapach : przyjemny oliwkowy
Działanie: Bardzo dobrze nawilża włosy. sprawia , że stają się miękkie w dotyku i błyszczące. Jednak nie zauważyłam by włosy były wzmocnione po jej stosowaniu.

Kilka słów producenta

 


 Ogólne wrażenia : 
Każdy z tych produktów ma plusy i minusy. Nie mniej jednak za taka cenę mogę powiedzieć , że jestem z nich zadowolona. Co prawda z maski do włosów bardziej, gdyż pewnie nie raz po nią sięgnę. Sam szampon nie wprawił mnie w zachwyt- jest to raczej produkt poprawny. Duży plus za to , że nawilża skórę głowy co przy moim ŁZW jest jak najbardziej wskazane. Polecam- w szczególności maskę :)

Pozdrawiam Mika

5 komentarzy:

  1. Lubiłam tę maskę, poza tym z Ziaji lubię też maskę do zniszczonych włosów, taką w białym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę tej serii. never ever!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, a włosom mym najlepiej służy Head&Shoulders ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to takie średniaczki

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...