expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 9 lipca 2013

Be Beauty- czyli za co lubię Biedronkę ...

 W internecie szum od recenzji tych produktów. 
Więc będąc jakiś czas temu w Biedrze postanowiłam i ja wypróbować na własnej skórze o co tyle hałasu. 

Przyznam szczerze , że jakoś sceptycznie podchodzę do produktów sygnowanych logo jakimś dyskontem...Nie, nie chodzi o to , że jestem burżuj itp Bo tak samo sceptycznie podchodzę do drogich marek. Po prostu jedne jak i drugie nie budzą we mnie zaufania. Bo niby czego się spodziewać po produkcie za 5 zł albo za 200zł?

Ale do rzeczy...Mowa o 

Płynie micelarnym i żelu do mycia twarzy. 



Płyn Micelarny - 

Cena: ok 5zł/ 200ml 
Zapach : Pachnie jak każdy tonik- dla mnie taki zapach jest neutralny 
Konsystencja: Dość rzadka


Działanie: Jest to produkt delikatny, ale nie słaby gdyż zmywa nawet eyeliner żelowy. Nie podrażnia i nie uczula mnie. Nie zostawia tłustego filmu na skórze. Jest średnio wydajny, gdyby był troszkę gęstszy byłoby lepiej.

Żel do mycia twarzy -

Cena: ok 5zł/ 150ml 
Zapach:  Dość przyjemny, kwiatowy?
Konsystencja: Żelowa z drobinkami myjącymi. 


Działanie: Nie podrażnia i nie uczula. Produkt ten średnio oczyszcza buzię , ale za to dobrze nawilża. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze.

Opina ogólna o w.w kosmetykach: 

Płynem micelarnym jestem oczarowana. Za taką cenę taki produkt ! :) Jedyna wada, to to , że produkt jest średnio wydajny. No cóż ale nie można mieć wszystkiego.
Żel myjący...hmmm wolę mocniejsze produkty tj. lubię po zastosowaniu tego produktu czuć takie mrożenie na twarzy itp. Ten produkt tego nie daje. Za to ma wspaniałą zaletę. Super nawilża większość tego typu żeli mnie wysusza a tutaj jest inaczej :)

Oceniam te produkty na : 
Płyn 5/5 
Żel 4-/5

Pozdrawiam Mika

17 komentarzy:

  1. też musze przyznać, że biedronka pozytywnie mnie zaskoczyła. Zawsze broniłam się przed produktami marki be beauty, bo zwyczajnie się ich bałam- twierdziłam, ze nigdy nie wiadomo co wpakowali do żelu za 5 zł, a że moja cera jest dość wymagajaca i źle dobrane kosmetyki jej nie służą to tak przez długi czas zwlekałam. Wreszcie gdy na blogach zrobiło się o nich głośno zaryzykowałam i muszę przyznać, że jestem bardzo BARDZO pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo ,ale teraz patrzę przychylniej na dyskontowe marki :)

      Usuń
  2. Płynem micelarnym również jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post, bo ja od jakiegoś czasu też przymierzałam się do tych kosmetyków i też miałam takie same obawy :P
    Ale mnie przekonałaś ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oba produkty, za taką cenę są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam nic z biedronkowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam płyn micelarny tak samo jak i żel o którym napiszę niebawem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie zpróbowałam ale jak znajde w swojej biedronce to na pewno się skuszę :))
    również sceptycznie podchodzę do produktów za 5 i za 200 zł ;D te drogie nie rzadko okazują się nie warte swojej ceny

    Co do tanich sklepów to w lidlu wyczaiłam tonik do twarzy za jakieś grosze.. Również polecam :) nie dość że tani to naprawde porównywalny do dobrych toników za 20 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie produkty za 200zł bardzo często nie są warte swojej ceny tj. znajdziemy spokojnie tańszy odpowiednik :)

      Usuń
  8. świetne są te produkty!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. żel bardzo lubię, ale płynu micelarnego jeszcze nie miałam okazji wpróbować. Jak skończę wszystkie zapasy to wtedy pewnie kupię ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. żel uwielbiam, ale płynu jeszcze nie miałam. Jak pokończę wszystkie zapasy to pewnie się skuszę ;> bo żele są warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten micel owiany już jest legendą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!
    Co do be beauty nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...