expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 23 lipca 2013

Igrazkowe Zabawy- czyli relacja ze spotkania....

W zeszłą sobotę na Warszawskim Żoliborzu się działo i działo....
A co takiego? Wakacyjne Igraszki Kosmetyczne, czyli zlot blogerek urodowych :) 

Miejsce akcji: 
Restauracja SPOTKANIE 

Czas: 
Godzina 13 :00 ( oczywiście ja się spóźniłam przez kanara ) 

Organizatorkami tego całego zamieszania były Patrycja ( smykusmyk)  Ela (Kuna-domowa) Małgosia ( cosmofreak) .

Dziewczyny Wielki Szacunek za tak zorganizowane spotkanie!!!  :) 

A jak wyglądało cale nasze spotkanie? 

Było dużo śmiechu i zabawy. Tyle gadających babek w jednym miejscu. Oh przepraszam był też nasz rodzynek Michał , który brał czynnie udział w testowaniu wszystkich kosmetyków :)

Na początku wystąpiły Panie z Organics Beauty , które opowiadały o zdrowej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Można było też przepadać swoje włosy :)

Niestety nie mam żadnego zdjęcia tych Pań.

Jako kolejna wystąpiła Pani Aleksandra z Archamedia PR - głownie marka Eveline, ale nie tylko :)


Potem była kolej na Put&Rub , wszystkie się nagle ożywiłyśmy za sprawą tych cudownych zapachów. Ja oczywiście zamiast  wąchać to chciałam jeść :) 



W przerwie między prelekcjami był czas na rozmowy i poznanie się bliżej. wiecie jakie to dziwne uczucie gdy się z kimś wymienia komentarze i zna się tą osobę z sieci? Tak naprawdę nie wiadomo czy się przedstawiać czy od razu zacząć rozmowę :)

Sauria i ja


Sylwia i Jamapi

Beata z  ale-babek i Patrycja

Na koniec organizatorki zrobiły coś same i to DOSŁOWNIE. Pokazały Nam jak zrobić balsam do ust i balsam do ciała :) 

Hmmm uda się?

a co tutaj mamy ?

Doatkowo na koniec dostałyśmy instrukcje krok po kroku jak to wsyzstko zrobić i gotowe wyroby! 



Dziewczyny! Dla mnie pobiłyście wszystkie rekordy. Pomysł EXTRA! No i ta torba z Igraszkowym logiem, czuję się zaszczycona, że mogłam w tym wszystkim uczestniczyć :)  Dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję , że jeszcze się spotkamy :) 

Były też prezenty jako miły dodatek. 





Bo nic i tak nei przebije przyjemności poznania się i wymiany doświadczeń wśród blogerek :) 

Pozdrawiam Mika

8 komentarzy:

  1. a gdzie focia jak liżesz peeling od Pat & Rub, hę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lizałam go tylko wąchałam i do ust mi się przykleił :) A foty i tak nie miał kto zrobić w tym momencie :)

      Usuń
  2. Kto mi zrobił takie zdjęcie? Radzę się przyznać po dobroci i dokonać samobiczowania, bo jak znajdę to uduszę na śnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wszystkei zdjęcia są mojego autorstwa a zdjęcie idealnie oddaje klimat tego co się działo tj. kazdy sie zastanwial co z teog wydjzie :P

      Usuń
  3. spotkanie musiało być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...