expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 12 lipca 2013

Lakierowo....

Hej. 

Sezon urlopowy się zaczął więc dużo pracy mam... Niestety nei zawsze mam czas zrobić fajny i ciekawy makijaż. 

Więc dziś post lakierowy :)

Na początek idą moje dzisiejsze kolory. wiecie , że lubię fiolet? :) 

Inglot nr 947 i 385?

A na stopach zielony neon- Na dłoniach nie lubię tego typu kolorów. Neony są idealne na lato przy opalonej skórze i jak dla mnie tylko na stopach. 

Sam lakier- kremowy i dobrze się nakłada. Co prawda mógłby mieć lepsze krycie bo to co widać poniżej to 3 warstwy. 


moja brzydka stopa

I coś z serii znajdź różnicę....Czyli moja Mama kupuje lakiery...Zaznaczę iż wszystkie te kolory poniżej kupiła razem :) Nie miałam okazji ich jeszcze przetestować , większość niestety to perły.
 Chcecie zobaczyć któryś z bliska?


Taki dziś oto luźniejszy post.
Komentujcie a ja wybywam z domu gdyż zaczyna się rozpogadzać :) 

Pozdrawiam Mika

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolorki wybrała Twoja mama, nie wiem o co Ci chodzi ;D ciekawi mnie zwłaszcza ten ostatni z Selene :)a Twoje fioletowe pazurki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do fioletu też coraz bardziej się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam, neony są dobrze zawsze i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...