expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 25 lipca 2013

Make-up i krótkei info.

Dziś zawitałam do Was z makijażem , który bardzo lubię bo jest odcieniach zieleni.
O masz! Jak sobie tylko przypomnę moje początki z blogowaniem i makijażem- nie wiedziałam , że aż tak się przekonam do tego koloru. Mało tego ja go nienawidziłam a teraz go uwielbiam :) Eh... gusta z biegiem czasu się zmieniają :)








UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ

Korektor pod oczy Inglot LW1
Puder Inglot AMC nr 51
Róż Astor Peachy coral 

OCZY: 

Cień sypki Inglot nr 85
Inglot nr 133
Czarna kredka Vipera 
Tusz Bell

USTA: 
Pomadka Celia nr 602



Jeszcze tylko krótka informacja - wyjeżdżam i nie będzie mnie do Poniedziałku.  Wrzucam Chill.Relaksuję się na działencji. Tj. nie zdrowo się odżywiam i pije piwko. A co! Blogerka też człowiek i czasem napić się musi :P  Zatem zostawiam Was tu na kilka dni.

Pozdrawiam Mika
 

4 komentarze:

  1. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż i bardzo do Ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. full profeska!
    Ty już nie pij więcej haha

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...