expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 31 lipca 2013

PAT&RUB piling do ust

Dzisiaj o produkcie, z którym miałam pierwszy raz do czynienia. 

Mowa o 


Kilka słów producenta


" Delikatnie Złuszcza, Nawilża, Wygładza
30 ml

 
Piling do Ust Pomarańczowy to kosmetyk naturalny, który delikatnie złuszcza skórę ust, a następnie nawilża ją i wygładza.
100% natury tak ważne na ustach!
 
Piling jest kompozycją zdrowego cukru z brzozy oraz olejów i maseł roślinnych. 
 
Zawiera ksylitol – cukier z brzozy o działaniu przeciwpróchniczym.
 
Kolor nadaje masło pomarańczowe i olej anatto. Aromat pilingu pochodzi od olejku pomarańczowego.
 
Kosmetyk błyskawicznie wygładza i odżywia usta. A ile przy tym przyjemności! Naturalne aromaty uwodzą, ksylitol osładza dzień."



Cena: 49 zł / 30 ml
Opakowanie: Schludny graficznie bez udziwnień szklany słoiczek.
Konsystencja- Określiłabym ją jako galaretkę z cukrowymi kryształkami. 
Zapach: Ohh ! Piękna pomarańcza, naturalna, nie chemiczna.



Działanie: Super wygładza i nawilża usta, dodatkowo zwiększa ich ukrwienie, dzięki temu usta wyglądają na pełniejsze i jędrniejsze.



Wrażenia ogólne : 
Pierwszy raz stosowałam peeling do ust. Nigdy wcześniej nie łapałam się za tego typu kosmetyki myśląc , a na co mnie to skoro mam cukier w domu i sama sobie zrobię peeling. Tak zawsze mogłam uczynić ale szczerze- nie chciało się . Tutaj mam gotowy produkt, który aplikuję bezpośrednio na usta bez wcześniejszych przygotowań. Sam zapach sprawia, że już się rozpływam. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. A co najważniejsze po skończonym masażu ust nie muszę ich wcale zmywać , tylko zlizuje resztki peelingu delektując się słodkim smakiem. Usta po zastosowaniu tego kosmetyku są jędrne, pełne i ...seksowne! Tak, tak, ostatnio usłyszałam od swojego kolegi " co zrobiłaś z ustami , że tak ładnie wyglądają! Jakiś botox albo inny wypełniacz co? " Uśmiałam się niesamowicie gdyż to tylko za sprawą tego tego produktu tak wyglądają. Każda pomadka kolorowa wygląda super na ustach po jego zastosowaniu. Kto by pomyślał , że taka mała rzecz do której podchodziłam sceptycznie sprawi mi tyle przyjemności.

Ocena: 5/5+

7 komentarzy:

  1. Kusi, ale cena mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa i również go lubię, ale myślę, że spokojnie można się bez niego obejśc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie go niedawno kliknęłam i czeka na mnie w PL :D niah niah

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt i jeszcze na dodatek przysmak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę... chyba czas sięgnąć po peeling do ust :D jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała rzecz a cieszy - szczególnie że często maluję się szminką więc peeling jest przydatny. A że jest miły w zapachu i użytkowaniu to nic tylko stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam jeszcze peelingowania ust... ale sposobem usuwania reszty kosmetyku rozbawiłaś mnie bardzo :)
    śliczne fotki :)

    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...