expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 3 lipca 2013

Ulubieńcy Czerwca + make-up


W tym miesiącu nie ma ulubieńców gdyż w porównaniu do poprzedniego nie zmieniałam żadnych kosmetyków i nadal używam tego samego podkładu , tuszu itp. 

Jedyne co mogę zaliczyć do ulubieńców w ubiegłym miesiącu to kolor turkusowy- bardzo często go nosiłam czy to w makijażu czy też w ubraniach i dodatkach. Tak! Turkus był kolorem czerwca!  :)

Żeby nie było dodaję zdjęcia make-up'u z wykorzystaniem około turkusowych odcieni :)

PS: Przepraszam za tło , ale zdjęcia robione na szybciocha przed pracą :)



UŻYŁAM : 

TWARZ: 

Podkład - Annebelle Minerals.- golden light
Korektor- Annabelle Minerals - light 
Róż- Inglot nr 42 i Astor 002 Peachy Coral
Korektor Rozświetlający- Essence nr 04 

OCZY: 

Różowy cień - Inglot nr 488
Niebiesko- Turkusowy cień  - Rimmel Colour Mousse nr 014
Grafitowy cień- paletka MUA
Czarna kredka- Vipera 
Tusz do rzęs- Bell No Limit

USTA: 

Pomadka Golden Rose nr  028 

Pozdrawiam Mika



12 komentarzy:

  1. Ekstra ;) Chyba jutro też się skuszę na turkusy, o dziwo dawno ich u mnie nie było :D Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam turkus!!! :))
    Extra masz brewki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham niebieskie makijaże, bardzo ci w nim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takich kolorkach, zwłaszcza przy tym kolorku włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odważny kolorek ;)
    ale Tobie pasuje ;)
    ja wyglądała bym jak z podbitym okiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chodzi za mną taki kolorek ale w formie kredki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakaś firma miała taki kolor w kredce chyba NYX?

      Usuń
  7. Tylko pozazdrościć jak do pracy możesz chodzić w takim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) Ja wolę odcienie matowe i tylko w beżu i brązie, w innych czuję się źle i pewnie fatalnie wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...