expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 6 lipca 2013

Warsztaty- Zapachowe Savoir Vivre z perfumerią Mon Credo

Hej, 
Jakiś czas temu a dokładniej pod koniec Maja perfumeria Mon Credo zorganizowała warsztaty zapachowe. 
Miałam okazję w nich uczestniczyć. Spotkanie poprowadziły Marta Gur ( PR) Katarzyna Pospieszyńska ( Manager) , o zapachach opowiadała nam Marta Siembab ( Senselierka).

Jesteśmy wstanie wyczuć milion zapachów, lecz ciężko Nam je określić czy też nazwać. Właśnei w tym miały Nam pomóc te warsztaty.  
Pani Marta Siembab przybliżyła Nam po krótcce na jakie kategorie dzielą się perfumy. 






Jak widzicie wyżej Pani Marta pokazała Nam to wszystko w logicznym podziale. 
Przy omawianiu każdej z kategorii dla przykładu mogłyśmy powąchać zapach odpowiadający danemu podziałowi.


Przy okazji na warsztatach spotkałam Sylwię z Weak-piont  :P 


Same warsztaty były dość ciekawe. Miałam okazję powąchać same esencjie niektórych zapachów np. naturalne piżmo i kadzidło.

kadzidło
Swoją drogą wiedzieliście , że naturalne piżmo które uznawane jest za super afrodyzjak pachnie....kupą? Tj. uzyskuje się je z okolic odbytu zwierząt.  Na początku pachnie jak pachnie, ale , żeby cały potencjał tego zapachu uzyskać trzeba by było spryskać się nim rano i dopiero następnego dnia rano zapach osiągnąłby docelowy czyli troszkę słodkawy i naprawdę ładny.

Ja byłam w szoku - tym bardziej jak te piżmo powąchałam :) 

Warsztaty organizowane są raz w miesiącu- mi poza tymi opisanymi wyżej niestety nie udało się być na żadnych innych ale mam nadzieje ze to nadrobię :)  Bo wielu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :)

Na koniec jeszcze umieszczam filmik  ( Sylwia pacz i my jesteśmy :)


Więcej o samej perfumerii i Warsztatach dowiecie się na FB Mon Credo

Pozdrawiam Mika


7 komentarzy:

  1. Fajnie wyszedł ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być naprawdę fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne warsztaty :) Szkoda ,że nie mogłam tam być ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, że nie mogłam tam być z Wami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko to cykl warsztatów więc pewnie jeszcze nie na jedne się załapiesz :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...