expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 19 lipca 2013

Wracamy do korzeni.

Hej , 

Dziś prosty dizenny makijaż z paletką Oh So Special. 

Gdy zaczynałam przygodę z makijażem ta paletka była moją pierwszą- wtedy jeszcze nie przepadałam za kolorem jak teraz :) Wolałam zdecydowanie beże i brązy.
Dziś o OSS praktycznie  zapomniałam ale mimo to lubię czasem do niej wracać :)



UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ: 
Korektor pod oczy Inglot LW1
Puder Inglot AMC nr 51
Róż Inglot nr 42 i 72

OCZY: 
Sleek- Oh So Special
Mascara Belle 
Biała kredka NYX Jumbo Milk 

USTA: 

Celia nr 602

8 komentarzy:

  1. Ślicznie i to wszystko jedną paletką! Cacy :D Muszę te cienie odkopać spod grubej warstwy kolorowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się poodmieniało na odwrót niż u Ciebie, kiedyś szalałam z kolorami na powiekach a teraz wolę stonowane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już tak przeszłam wszystkie etapy- kolor brazy i smokey i tak się teraz tylko to co jakiś czas zmienia.

      Usuń
  3. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...