expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 29 lipca 2013

Zaczynam testy.

Wróciłam dzisiaj z działencji...
Było super i meeegaaa. Trzy dniowy reset daje energię na dalsze działania! :) 

Trzeba mi wracać do rzeczywistości, niestety jutro do pracy....

Skoro już wróciłam to zaczynam testy kosmetyczne. 
Dziś przychodzę do Was z odżywką do rzęs z Eveline, która ma podobno wydłużyć i poprawić kondycję moich rzęs. Oczywiście nie spodziewam się efektów jak po revital lash i czy innych lash'ach :)
Ale stan moich rzęs mogłaby poprawić :)


Tak wyglądają moje rzęsy w chwili obecnej. Zrobię zdjęcia po kuracji i ocenimy czy coś warta jest ta odżywka. 





6 komentarzy:

  1. U mnie to serum jedynie sprawdza się jako baza pod tusz. W żadnych stopniu nie przyczyniło się do poprawienia kondycji rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymym kciuki za owocne testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. testowałam jakiś czas temu, ale nie zauważyłam różnicy. może u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje go i niedługo skończy mi się półroczna kuracja, zauważyłam, że mniej rzęs mi wypada. Często stosuje jako baza pod tusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam kiedyś jaka bazę pod tusz i całkiem dobrze sie spisywał.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...