expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 7 sierpnia 2013

Eveline Mini Drops

 Lato w pełni , a ja chodzę z "bananem" na twarzy, w domu praktycznie nie bywając. Bo kto by marnował taką pogodę?! Jeśli nie muszę siedzieć w pracy to na pewno nie będę siedzieć w domu :)

Letnia aura całkiem mnie pochłonęła i to nie tylko w sferze ducha , ale i kosmetyków, dlatego dziś przychodzę do Was z lakierami które pewnie już znacie.

Eveline Mini Drops 


Są to malutkie lakiery bo maja raptem 5 ml pojemności. 
Konsystencja różna - w zależności od kolorów. Miętowy- jest to raczej satyna czyli lakier z maleńką drobinką, której na paznokciu praktycznie nie widać.
Brzoskwiniowy to typowy kremowy lakier. oba dobrze się rozprowadzają , nie zostawiając smug.
Jeśli chodzi o trwałość na moich paznokciach wytrzymały 3 dni, choć producent obiecuję trwałość aż do 9 dni. No cóż już się przyzwyczaiłam , że moje paznokcie są inne i żaden lakier długo na nich nie posiedzi.  Zatem jakoś się tym nie przejęłam :P







Ogólnie te dwa maleństwa zdobyły moją aprobatę, a brzoskwiniowy kolor już polubił się z moją Mamą :)

Pozdrawiam Mika


7 komentarzy:

  1. u Ciebie mi sie podoba ten pomarańcz, u mnie już nie. Jak to jest, no?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem obecnie trochę opalona więc może na opalonej skórze takei odcieei wyglądają lepiej?

      Usuń
  2. Bardzo fajne kolorki :)
    Lubię ostatnio takie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trwałością nie grzeszą, ale te kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza ja po 3 dniach mam pościerane dość mocno końce, a spora cześć lakierów trzyma mi sie około tygodnia

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery z tej serii :) A ten pomarańcz jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...