expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 16 sierpnia 2013

Lakier Golden Rose- Miss Selene

Dużo się dzieje ostatnio w moim życiu prywatnym, stąd taka posucha na blogu. 

Dlatego dziś przychodzę do Was z lakierem, który mimo wszystko mnie nie uwiódł.

Przedstawiam Wam lakier Golden Rose- Miss Selene.




Kolor bardzo przypadł mi do gustu, przede wszystkim , że kojarzy się właśnie z piękną trawką latem :)Poza tym w zieleniach moje dłonie wydają się bardziej żółte niż czerwone :)

 Cena: ok 3zł
Konsystencja- kremowa





Lakier rozprowadza się dość dobrze choć krycie ma jak dla mnie słabe. Lubię mocno kryjące lakiery. Na zdj. 2 warstwy a i tak przebija paznokieć przez niego.  



 Jeśli chodzi o trwałość u mnie wytrzymał 1,5 dnia- czyli szału nie ma.

Czy polecam? Jako awaryjny lakier na wczasach to może i tak do częstszego używania raczej nie, z drugiej strony to tylko 3 zł więc szału i tak się nie spodziewałam.


Pozdrawiam Mika

7 komentarzy:

  1. Ja na razie mam tylko jeden odcień z Miss Selene taki zgaszony róż i też niestety utrzymuje się 1-2 dnia :( Ale chociaż cena niska

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka lakierów i to chyba zależy od koloru... Jedne bardzo fajnie kryją, a drugie niezbyt. Generalnie jak za taką cenę może być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3zł to nie pieniądz, a kolor ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , że tak ale z drugiej strony jesli mam wydać 30 zl na 10 beznadziejnych lakierów to w tej cenei wolę jeden a porządny :)

      Usuń
  4. Ciekawy kolorek :) miałam kilka lakierów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, uwielbiam ich lakiery:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...