expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 25 sierpnia 2013

New Image

Hej Hej, zmieniłam swój jak to mówią "imidż". 

Obcięłam włosy i zmieniłam kolor. OMG ! Sama jak na razie nie mogę się przyzwyczaić do tak dużej zmiany ale podobno " dobrze jest" więc nie narzekam :)

Tak , żeby nie było , że się nowym wizerunkiem tylko chwalę, mam i dla Was makijaż wykonany paletą Sleek Curacuo




UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ
korektor Inglot Lw1 
Puder Inglot AMC nr 51 
Róż Inglot nr 42, Astor Peachy Coral

OCZY: 
Paletka Sleek Curacao
Miyo- nr 01 white 
Eyeliner w pisaku eveline 
Tusz Belle 

USTA: 
Pomadka celia nr 602

I jak wam się podobam bez siana na głowie? Dla mnie wielka ulga , że pozbyłam się zniszczonych końcy :)

Pozdrawiam Mika

12 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie śliczne ;) piękny makijaż a zmiana jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na trzecim zdjęciu wyglądasz bajecznie :) Makijaż przepiękny, a zmiana bardzo na plus - aż tak, że na chwilę przeszła mi przez głowę myśl czy aby nie zacząć znów zapuszczać grzywki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. końców* ;)

    Świetny makijaż, nie wpadłabym na to, że można połączyć fiolet z niebieskim w takim ciekawym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam taki kolor włosów w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż oka! a co do włosów to przepiękny kolorek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba :) Zdecydowanie zmiana na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana na plus :)
    Świetny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz:) I makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...