expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pędzle 1.

Jakiś czas temu przy okazji co tygodniowego mycia pędzli, na fb zapytałam Was czy chciałybyście ozabczyc moją kolekcję. 

Posiadam ok 40 pędzli. hmmm nadal uważam , że to za mało , ale inni twierdzą , że już przeginam i to powinno mi starczyć. 

Mam obsesję na punkcie akcesoriów , więc jak tylko mam okazję kupuje jakiś pędzelek :)

Dziś zaczniemy od pędzli do pudru. 




1. Pędzel Maestro R- 180 

  • Cena ok 65zł - na targach dużo taniej. 
  • Naturalne miłe w dotyku włosie sprawia , że pędzel nie podrażnia naszej twarzy. W pędzlu mamy dużo włosia co daje komfort nakładania pudru. Szybciej omieciemy nim sobie buźkę niż mniejszym pędzlem. Trzonek jest troszkę dłuższy od innych, ale mi bardzo odpowiada. 
 
2. LancrOne Professional 
 
  • Cena ok 40zł ( nie jestem pewna gdyż pędzel kupiłam w zestawie) 
 

 
  •  Naturalne włosie. Wielkość jak w tradycyjnym pędzlu. Dość miły w dotyku. Średnio "sprężynuje", ale mimo wszytko dość dobrze nakłada puder. Używam go gdy potrzebuję mocniejszego krycia. Jedyne co mi przeszkadza to, to że wypada z niego włosie i już dwa razy kleiłam trzonek.
3. LancrOne

  • Cena za każdą sztukę ok 16 zł 

  • Te pędzle kupiłam w zestawie. Naturalne włosie. Jednak , że jest to koza są dość szorstkie, ale ze względu na wielkość dobrze się sprawdzają przy rozświetlaczach lub pudrach matujących. Strasznie gubią  i łamią włosie co jest bardzo drażniące.


Jeśli mam się wypowiedzieć który z tych pędzli jest najlepszy to oczywiście wygrywa Maestro , za mięciutkie i nie sypiące się włosie. LancrOne raczej nie polecam , ale jeśli ktoś nie ma pieniędzy na lepszy pędzel to myślę , że te spokojnie mu wystarczą. Trzeba jednak pamiętać, że seria Professional jest dużo lepsza :)

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tych pędzlach piszcie w komentarzach to odpowiem :) 

Pozdrawiam Mika




5 komentarzy:

  1. Aż 40 pędzli? Całkiem spora kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero 40 :/ A nadal mi kilku brakuje :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za pędzlami Lancrone po kilku miesiącach zrobiła się znich szczota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie lubię aczkolwiek niektóre z nich o dziwo są super :) Nie mniej jednak wiecej tej marki pędzla nei kupię.

      Usuń
  3. Ooo ile pędzelków do pudru :) ja w sumie mam chyba też ze 4 ale tylko jeden naprawdę porządny a reszta to taki badziew :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...