expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 30 sierpnia 2013

Pędzle 2.

Były już pędzle do pudru więc przyszła kolej na pędzle do twarzy.

Długo zastanawiałam się czy zrobić oddzielny podział na pędzle do podkładu. Jednak stwierdziłam , że wolę stworzyć taki podział jak teraz Wam prezentuję moje pędzle.

Zatem przejdźmy do rzeczy. 
Mianowicie przedstawiam Wam pędzle do twarzy :)





Są to 4 niepozorne pędzelki :) 




Wszystkie pędzle są firmy LancrOne




1.  Pędzel z serii profesional- białe miękkie skośnie ścięte włosie, doskonale sprawdza się przy różu do policzków. Producent twierdzi , że i przy bronzerze się sprawdzi. Moim zdaniem nie zdaje to egzaminu gdyż włosie jest jak na bronzer za mocno puchate i delikatne. Generalnie bardzo lubię ten pędzel.

2. Mała wersja pędzla du pudru. Włosie bodajże z kozy gdyż jest dość drapiące. Lubię go używać do pudrów matujących przy poprawkach gdyż dotrę praktycznie wszędzie bez rozmazania makijażu np. przy brwiach. Niestety ma jedna bardzo duża wadę włosie strasznie się łamie i sypie. 

3. Seria Profesional- Standardowy pędzel do podkładu. Syntetyczne włosie, ułożone w kształt języka. Dobrze nakłada i rozprowadza podkłady płynne. Nie mniej jednak chyba mi się już trochę zużył gdyż nie "sprężynuje" już jak kiedyś i zdarza się , ze jakiś włosek podczas aplikacji się odegnie w drugą stronę i kłuje. Trzonek też już był klejony kilka razy, nie mniej jednak lubię ten pędzel ale chyba czas się z nim pożegnać. :) 

4. Seria Profesional- Pędzelek do korektora, mały delikatny i precyzyjny. Wykonany z syntetycznego włosia, idealny do kamufłaży, bardzo dobrze je rozprowadza. O dziwo ten pędzelek lepiej sobie radzi z gęstymi kosmetykami niż z wodnistymi. Jest niezastąpiony i każdy taki pędzelek powinien mieć!


Przy okazji tego posta czy polecicie mi jakiś pędzel do podkładu??

Pozdrawiam Mika

2 komentarze:

  1. Ja do pokładu mam Hakuro H50s i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie też polecam ten pędzel!

      glamdiva.pl

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...