expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 4 września 2013

Kolejna Sesja

Jakiś miesiąc temu malowałam przy kolejnej sesji zdjęciowej. 


Trochę backstage'u :)







Z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować za możliwość współpracy szczególnie Piotrkowi , specjalnie przyjechał z Lublina :) I oczywiście Paulinko malować tak piękną kobietę to przyjemność :)

I efekt końcowy 
Fot. Piotr 
Modelka: Paulina
MUA: Ja


Fot. Piotr
Modelka Paulina
MUA: Ja

Fot. Piotr
 Modelka Paulina
MUA: Ja
Fot. Piotr
Modelka Paulina
MUA: Ja 

Klikać w linki proszę i lajkować :)

Pozdrawiam Mika 


7 komentarzy:

  1. To ja dziękuję Sylwia! To był bardzo miły dzień:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota, makijaż fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie modelka śliczna, ale i makijaż świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna dziewczyna, super makijaz i bardzo utalentowany fotograf! ;) Jednym slowem - BOMBOWA SESJA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia i makijaż oczywiście :)
    Kawał dobrej roboty :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...