expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 20 października 2013

Benzyna Z Inglota :)


Dziś przybywam do Was z lakierem w kolorze benzyny. Przynajmniej tak mi się on kojarzy. 
A mowa o lakierze z Inglota  nr 963.





Dodatkowo do zdobienia użyłam brokatowego lakieru nr 235. Jedyny z kolekcji "dwusetek" który mi się podoba. 


Tak wyglądają lakiery z bliska. :)





A tak wygladają na pazurach. 



Lakiery idealne te tą porę roku.  Myślę , że będzie to ulubiony mój zestaw zimą :) 

Pozdrawiam Mika

6 komentarzy:

  1. O lubię takie lakiery, bardzobardzo w moim guście. Jaosobiście ubóstwiam te 'benzynowe' od Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to taki szaraczek, a nie benzyna, ale może zdjęcia źle oddają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt wygląda szaro , ale faktycznei jest benzynowy tj mieni się na rozne kolory w zaleznosci od swiatla.

      Usuń
  3. ten brokacik połączyłabym też z jakimś bronzem :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...