expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 22 października 2013

Granatowe smokey

Make-up banalny, ale myślę , że dość efektowny.

Proste przydymione granatem oko. Cudownie podkreślające brązową tęczówkę.Sprawdzi się idealnie na jakieś większe wyjścia.

Zatem bez zbędnych ceregieli...











I takie tam "artystyczne "  :P 


UŻYŁAM 

Twarz: 
Podkład- Anabelle Minerals golden light 
Bronzer- Vipera nr 702 
Róż- Astor Peachy Coral 

Oczy:
Grafitowy cień - paletka MUA 
Granatowy cień- Inglot 428 
Kobaltowy cień ( dolna powieka) - Inglot 424
Tusz do rzęs- Eveline Big Volume Lash 
Czarna kredka- Vipera 

Usta: 
Pomadka -Celia nr 602 
Błyszczyk- Inglot nr 96

Pozdrawiam Mika

17 komentarzy:

  1. fajny;) na imprezie to ja dawno oj dawno nie bylam chyba juz za stara jestem;/

    OdpowiedzUsuń
  2. baha artystka z Ciebie szalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chciałam być taka sexualna niebezpieczna wiesz ;P

      Usuń
  3. ładnie Ci w takim ciemniejszym oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zakupione w H&M 2 lata temu. niestety nei miałam okazji ich nigdzie założyć.

      Usuń
  5. Odważnie i bardzo efektownie :) Sama nie wiem jakbym czuła się w takim wydaniu, ale Tobie bardzo pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ogólnie, ale bardziej by mi się podobał albo w macie, albo trochę mniej wyciągnięty w górę, albo w ciemniejszych kolorach. Mam takie wrażenie, że to trochę niebezpieczne kolory ;). Ale od strony technicznej podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, podoba mi się i Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...