expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 28 października 2013

Green Pharmacy- Peeling Solny


Wiecie , że uwielbiam kosmetyki do kąpieli? W szafce w łazience mam spory zapas wszelakich płynów do kąpieli czy peelingów.
Dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją jednego z tych kosmetyków, a mianowicie....

GREEN PHARMACY- Peeling solny.




Cena: ok 10 zł / 300 ml 
Opakowanie : Plastikowe, okrągłe, szata graficzna przypomina trochę " apteczkę babuni" 


Konsystencja: Drobny peeling
Zapach: Ziołowy, według producenta mieszanki rumianku i imbiru.





Działanie- Peeling ma za zadanie delikatnie  złuszczyć naskórek i wygładzić przy tym nasze ciało.Dodatkowo poprawić mikrokrążenie i zrelekasować podczas zabiegu.

Moja opinia: Peeling delikatnie złuszcza naskórek, jak dla mnie delikatnie. wolę produkty o silniejszym działaniu. Co do poprawy mikrokrążenia nie zauważyłam zmian na lepsze. Za to ten produkt super nawilża skórę, po wyjściu z kąpieli widać na skórze jak woda się skrapla co jest dla mnie dowodem nawilżenia i natłuszczenia ciała. Zapach niestety mi nie odpowiada. Szkoda , że ten peeling jest tak słabo dostępny. 
Produkt mnie nie zachwycił , ale też nnie rozczarował. Ma swoje wady i zalety , być może dla kogoś będzie wystarczający.Polecam. 

Pozdrawiam Mika









4 komentarze:

  1. ja lubię zdzieraki, więc ten by mi raczej nie pasował

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę chyba peelingi cukrowe :) choć w sumie solnego do ciała nigdy nie miałam.. tylko do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu chciałam go kupić, ale dobrze, że tego nie zrobiłam. Preferuję mocne zdzieraki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od jakiegoś czasu miałam ten peeling na oku. Po twojej recenzji ochota na niego mi przeszła;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...