expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 10 października 2013

KONKURS!




Hej dawno nie było u mnie rozdania, ale żeby nie  było tak łatwo ...to zamiast rozdania konkurs! :)

Do zgarnięcia :

kosmetyki firmy INGLOT ( sama je zakupiłam wiec firma inglot nie jest sponsorem) 


W skład nagrody wchodzą :


Cienie M3 nr 602 P

Cienie M3 nr 588 DS

eyeliner w kałamarzu - czarny nr 25

Pigment sypki nr 24

Pędzelek do cieni nr 11s
Wszystkie produkty są nowe i nie otwierane!

KONKURS TRWA DO 31.11.2013

WARUNKI OGÓLNE KONKURSU:

1. Zgłaszamy się do rozdania TYLKO pod tym postem.
2. Musisz być publicznym obserwatorem bloga. 
3. Musisz mnie polubić na facebooku, zgłaszając się w komentarzu poniżej podajesz imię i pierwszą literę nazwiska.
Wysyłam tylko na terenie PL
 Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 201, poz. 1540).

-ZADANIE KONKURSOWE:-

WYMYŚL NAZWĘ MAKIJAŻU PONIŻEJ I KRÓTKO UZASADNIJ SWÓJ WYBÓR. 





NAJCIEKAWSZA (WEDŁUG MNIE ) NAZWA WYGRYWA! :) 

Życzę powodzenia i pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Paulina Chuda
    Lubię na fb jako Paula Paulineczka

    moja nazwa dla tego makijażu to:
    Energy Gold

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Basia Smoter
    Lubię na fb jako Basia Smoter

    moja nazwa dla tego makijażu to: Liść klonu:)
    http://us.123rf.com/400wm/400/400/goodween123/goodween1231208/goodween123120800113/15057923-jesienny-lisc-klonu-na-bialym-tle.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako madzia
    fb- Magdalena Jezierska
    nazwa - miodownik :) ponieważ kolory kojarzą mi się z tym właśnie ( a propo moim ulubionym ) ciastem

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Lady Fury
    fb- Barbara Fury K
    nazwa- "rozlana lemoniada" bo kolor kojarzy mi się z lemoniadą która się wylała i powoli pochłania Ci powiekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako Wiktoria Bąk
    fb- Wiktoria Bąk
    nazwa- kanarek ponieważ połączenie tych kolorów odrazu skojarzyło mi się z tym ptakiem :)
    http://pixers.pl/image/1/400/n8nLugESxiH1tlDUscHSxsU1vNDQq8VYO81QtR9Mct01C0U1fpneJN0Qw79RfNDXw79QhoGQhMEMh79Rh72MhF3FqzSKhZkaMR3KhRGKm5dRkRHT0NnasiGaho2F0Rni/81/19/92/0081199222/2/obraz-plakat-zolty-canaria-serinus-kanarek-na-bialym-ladny.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy na bloga, poprzez 'projekt piórka' trafiłam
    I tu nagle konkurs zobaczyłam
    A, że rymować lubię i mogę
    To wezmę udział - pomyślałam zakładając nogę na nogę
    Makijaż ten na myśl pustynię mi przywodzi
    z żółtym piaskiem powodzi
    Piramidy w żółtym słońcu
    kolorystycznie pasuje w końcu
    Gdy tak sobie mowie
    Mam hasło: żółć egipska w głowie
    I może się narażam
    Ale Kleopatrę sobie wyobrażam
    Z podkreślonymi brwiami ładnie
    Czysto, schludnie i powabnie :)
    Makijaż ten mieć może nazw wiele
    Moi drodzy przyjaciele
    Niczym kobieta twarze i nazwy zmienia
    Z poprzednich powstają tylko wspomnienia
    Więc gdy nazw tyle po głowie się bije
    Ja od tego rąk nie umyję
    Tym bardziej, że nagroda - to moje pragnienie
    która niestety przewyższa studenckie kieszenie
    Więc do sedna przejdę sprawy
    Bo w tym sporo jest zabawy
    Nazwa moja to: 'słoneczny piasek Egiptu'
    Piasek naturalny, skrzący
    W żółtym słońcu migoczący!


    Mam nadzieję, że przebrnęłaś przez moją grafomanię bez większego zdenerwowania :D

    Warunki:
    1. Obserwuję jako: Humorki Karolki
    2. Lubię jako: Karolina Drąg

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Lena
    Lubię jako: Marlena K.
    Makijaż nazwałabym Golden grey, kolor złotawy zatopiony w szarości wybija się i tworzy piękny kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje na fb:Justyna Kolodziej oraz Make-up Tarnow
    obserwuje na blogu jako Justyna Kolodziej

    makijaz nazwalabym hmmm...sama swoich nigdy nie nazywalam tylko wieczorowy,slubny sylwestrowy itp :)
    skojarzylo mi sie z sunny brown :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i lubię jako Alicja Kozubska

    Makijaż nazwałabym Słonecznym akcentem na zimowe dni. Szarości i brązy skojarzyły mi się ze smutnymi przedzimowymi widokami zza okna, a piękna żółć z akcentem słońca i pozytywności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Aleksandra K.
    Na fb Lubię jako Aleksandra Kozłowska
    Makijaż nazwałabym powiew wiosny. Kolorystyka taka szarobura, przypomina mi świat i przyrodę po zimie, która dopiero powoli przebudza się do życia. Żółty kolorek w wewnętrznym kąciku oka symbolizuje pierwsze promyki słońca otulające przyrodę. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...