expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 14 października 2013

Krem do rąk, który pokochałam!

Czyli...
PAT&RUB by Kinga Rusin / Seria HOME SPA





Słów kilka od producenta:


Bogaty Balsam do Dłoni HOME SPA odżywia, nawilża, koi i naprawia skórę. Skutecznie pielęgnuje, jak i pozwala na chwilę odprężenia.
Zawiera kombinację substancji  o właściwościch naprawczych i zwalczających wolne rodniki oraz  kompozycję olei i maseł roślinnych, skutecznie odbudowujących warstwę lipidową skóry. 
W naturalnym balsamie do rąk HOME SPA znajdują się substancje ochronne, które zabezpieczają skórę dłoni na długie godziny.
Idealnie się wchłania. Pachnie słodko i cytrusowo. Aromat jest mieszaniną olejków eterycznych.


Cena: 55 zł / 100ml 
Opakowanie: Prosty design w kolorze szmaragdowym ( <3 ) i praktyczna pompka dzięki której wyciśniemy kosmetyk do końca.






Zapach: Hmmm jak dla mnie to trawa cytrynowa zmieszana z kadzidłem. Taki trochę męski aromat. Lubię facetów , ale takich co pachną inaczej :P Ten zapach jakoś mnie drażnił i zupełnie mi nie podchodził.

Konsystencja: Dość gęsty , ale nie tłusty. 



Skład: 





Moja opinia: 

Oh nie wiem od czego zacząć. Kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu. Super nawilża. Dłonie po nim są jak aksamit. Krem jest dość gęsty więc idealny dla mnie! Lubię "konkretne" kosmetyki. Mimo swojej konsystencji dobrze się wchłania i nie  pozostawia tłustego i lepkiego filmu na skórze. Idealnie się sprawdził na moich suchych skórkach wokół paznokci. Czy mnie odprężył jako kosmetyk z serii SPA? Samo wmasowywanie kremu to przyjemność , nie mniej jednak nie mogłam się na tym rytuale skupić  gdyż zapach mocno mi przeszkadzał.

Generalnie produkt polecam i nie widzę w nim większych wad jak zapach i ... cena, 55zł na krem do rąk to dla mnie sporo. 
Być może kiedyś  wypróbuje jakiś inny wariant zapachowy.

Przypominam o konkursie! 


Pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. ciekawy, tylko ta cena niestety zbyt wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłabym go gdyby nie ta jego cena... 55 zł za krem do rąk? Masakra...(dla mnie oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim faworytem jest ten o zapachu trawy cytrynowej i kokosa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zapowiadający się krem tylko kurcze Trochę drogi

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypróbowała, gdybym go dostała... za 55 zł na pewno sama nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo go lubię! Szkoda tylko, że cena jest taka wysoka, ale zimą to mój must have!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też go lubię. Kosmetyk w praktycznym opakowaniu, działanie świetne tylko... ta cena.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt cena dla niektórych wysoka...dla mnei również

    OdpowiedzUsuń
  9. cena nie kusi zbytnio, ich produkty całkiem podobnie pachnie ... ale nei polecam zapachu imbirowego jest strasznie duszący : /

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...