expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 1 października 2013

Uwaga! Bubel!

Z czym mamy dziś do czynienia? 
A mianowicie z eliksirem od Eveline. 

Dokładna nazwa " olejek do włosów 8 w 1 argan + keratin" 






Cena ok 25zł/ 150ml
Zapach: Hmmm mi kojarzy się z migdałami. Jest to zapach zdecydowanie słodki.


Opakowanie: Poręczne i schludne, bez zbędnych udziwnień jeśli chodzi o grafikę. Plus za atomizer :)


Konsystencja: Dosyć wodnista przy czym tłusta. Coś jak rozcieńczony olej.


Kilka słów od producenta: 



Moje odczucia: 

Zanim zacznę jechać na ten produkt wspomnę iż są to moje indywidualne wrażenia i być może u kogoś ten olejek dał radę. Naprawdę starałam się podejść go na wszystkie sposoby i na sucho i na mokro, z szuszarką i bez. Na noc bez modelowania. No kurczę! Efekt wciąż był ten sam. 

A co się działo z moimi włosami po tym "cudeńku"?  Przede wszystkim wbrew zapewnieniom producenta moje włosy są po nim szorstkie suche, matowe i tępe w dotyku.  No wszystko na odwrót niż powinno być. Dodatkowo mam wrażenie , że olejek oblepia włosy i je przylizuje. Ok może to ma być to " nie puszenie się". Dobrze więc przyjmijmy , ze włosy się przynajmniej po nim nie puszą.


Generalnie JA nie polecam !

Swoją drogą chętnie go oddam , szkoda wyrzucać, a może u kogoś się sprawdzi. Ktoś zainteresowany?

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pudełku pewnei był ale pudełko leży w koszu. Nie mam nawyku zostawiana pustych kartoników.

      Usuń
  2. Hmm... Ja nie skorzystam ;) Polecam olejek arganowy do włosów z Avonu lub Marionu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avonu nei uzywałam a marion bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Oj, szkoda że nie sprawdził się na Twoich włosach. Może mogłabym spróbować na swoich?
    Generalnie olejki bardzo lubię :) Chętnie przygarnę go pod swoje skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi w mailu adres do wysylki to chetnei Ci go podesle :)

      Usuń
  4. kosmetykom Eveline w ogóle nie ufam, a do włosów to już w ogóle ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuje się pod Twoją opinnią,bubel, odżywia włosy, ta jasne... Producent obiecuje śliwki na wierzbie!

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwazam , ze to straszny badziew ;/ niestety 19 zł wydane na marne ;/ po nim moje wlosy stały sie jak siano :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...