expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 18 listopada 2013

Eveline Art Scenic Podkład Kryjąco- Matujący.

Dziś przychodzę z recenzją podkładu , którego używam od jakiegoś miesiąca.



A jest nim Eveline Art Scenic Double Cover czyli podkład kryjąco- matujący 


Tak pisze o nim producent : 
Profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty maskuje niedoskonałości skóry, takie jak trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz perfekcyjnie wygładzają cerę.

- Technologia Ever Mat™ skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry.
- Exclusive Bio Complex™ upiększa i pielęgnuje cerę.
- Kwas hialuronowy wyrównuje drobne zmarszczki, zapewnia optymalny poziom nawilżenia.
- Kolagen i elastyna wygładzają skórę.
- Koktajl witamin A, E, F odżywia oraz regeneruje.
Przeciwutleniacze oraz filtr SPF 10 chronią przed promieniowaniem UV.

Cena ok 20 zł/ 30 ml 
Opakowanie- Plastikowa tuba, dość miła w odbiorze ale jak dla mnie za dużo napisów.


Zapach- Chemiczny
Konsystencja- Dość gęsta


Działanie- czyli moja opinia- Podkład jaki posiadam jest w kolorze porcelanowym tj. najjaśniejszym, jest to kolor dla mnie zbyt jasny...na pierwszy rzut oka. Lecz po paru chwilach kolor się utlenia i idealnie stapia się z moją cerą.
Lubię mocne krycie, niestety ten podkład mimo zapewnień producenta nie jest dla mnie wystarczająco mocny. Na pewno nie jest to produkt profesjonalny gdyż z jego trwałością jest bardzo średnio. Tj. u mnie podkład wytrzymuje do 2-óch godzin bez poprawek. Nie zauważyłam jakiegoś super wygładzenia. Nie mniej jednak dużym plusem tego podkładu jest fakt iż nawet dobrze trzyma mat, myślę , że do 5 godzin wytrzyma pod warunkiem , że wcześniej się nie zetrze. Mam tendencję do macania się po twarzy więc podkład u mnie musi być naprawdę twardym zawodnikiem - nie do zdarcia.

Podsumowując: 

Tego produktu raczej nie zaliczyłabym do tych spektakularnych. W tej cenie  na pewno dostaniemy lepszy kosmetyk, nie mniej jednak mogłabym go polecić dla osób mało wymagających. Bez większych problemów skórnych , ale za to z cerą mieszaną.
Jak na razie go stosuję bo chcę go skończyć lecz jak to mówią -szału nie ma-

PS: Poczyniłam zmiany na blogu- dopóki nie wymyślę czegoś lepszego albo dopóki ktoś nie zrobi mi bardziej Pro szablonu- zostaje ten :) Dajcie znać jak Wam się podoba czy też nie? :)


Pozdrawiam Mika

16 komentarzy:

  1. Szału nie ma, a szkoda, bo słyszałam o nim kilka pochlebnych opinii. A szablon mi sie podoba, czysty i sterylny jak to się już utarło na blogach kosmetyczych, a mi się to bardzo podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdemu odpowiada co innego, u mnei rewolucji nei zrobil. Generalnei jest tendencja do czystych i prosrych form nei tylko na blogach ale w mdozie, architekturze i golnie pojetym designu :)

      Usuń
  2. super recenzja! Ja myślałam o nim..ale jednak się nie skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję kryjącą i byłam zadowolona, to ulubiony podkład mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda średnio, nie wiem jakoś nie przepadam za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu wydaje się, że ładnie kryje.. no, ale skoro Ci nie odpowiada.. sama wiesz najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam lubię mocne krycie a te tutaj nei jest wystarczajace :)

      Usuń
  6. Dość jasny jest i krycie na zdjęciach wydaje się dobre, dla mnie by było spoko :)

    A zmiany bardzo fajne, ładnie jest i przejrzyście. Sylwia Ci doradziła? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sylwia mi pomogla w kwestiacj kosmetucznych,sam szablon zobaczyla kuz gotowy

      Usuń
  7. Też wolę lepsze krycie, więc raczej się nie skuszę... szkoda, że taki mało trwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie za jasny, ale rzeczywiście mat trzyma nieźle. Za to krycie - nie bardzo, na pewno nie radzi sobie z moimi przebarwieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i u mnie sie zupełnie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć... nie skuszę się na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam go! Mam i cenię bardzo ,bardzo:)
    zapraszam do siebie na rozdanie lakierów do paznokci, buziaki;)_)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...