expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 listopada 2013

Inglot Dream nr 205

 Trochę się boję zamieszczać post lakierowy po tym co ostatnio pokazała Sauria na fb. Mam jednak cichą nadzieję mimo iż moje paznokcie nie są idealne to jednak daleko im do tego cozobaćzyłam na fb.

Hej dziś kolejny lakier nawierzchniowy z Inglota. Ostatnio mam jakąś fazę na wszelkie brokaty i inne cuda nawierzchniowe :)

Przybywam do Was z tak zwanym - Lakier dream nr 205 - potocznie zwanym rybią łuską. 


Jest to maleństwo bo zawiera jedynie 8 ml za 21 zł- więc jak to mówią "szału nie ma"  :-/
Sama konsystencja lakieru dosyć gęsta, nie mniej jednak myślę , że to przez te hologramiki których jest mnóstwo w przezroczystej bazie.
Holgramy w zależności od kąta padania światła opalizują na złoto bądź zielono.

Data ważności lakieru to 12 miesięcy od otwarcia więc myślę , że spokojnie takie maleństwo zdążę wykorzystać przez rok! 


Najlepszy efekt uzyskamy kładąc go na ciemny lakier - tutaj czarny lakier z Golden Rose. 
Choć sam w sobie lakier też daje niezły efekt. 


Taka alternatywa dla frenchowych- biurowych lakierów. :)

Lakier wbrew pozorom dobrze się zmywa, na pewno ciut ciężej niż zwykła emalia ale na pewno lepiej niż brokaty. 

I tutaj jeszcze zbliżenie. Tak wiem nie umiem malować paznokci tzn nie umiem ich dokładnie dociągnąć idealnie do skórek więc maluję ciut niżej :P



Jeśli spodobał Wam się ten lakier dostępny jest praktycznie we wszystkich punktach Inglota- na mniejszych wyspach jedynie może być problem.

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. lubię tego topa, fajnie spisuje się do frenchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, posiadam w swoich zbiorach, przejęłam go od mamy, która go miała od kilku lat(!) i nic się z nim nie stało, tylko wg. mnie jest rzadki. Lubię go właśnie na jakiś ciemny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadki? No widzisz a mój jest gęsty :P

      Usuń
  3. łał! świetny efekt tej połyskującej zieleni, taki niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny:) podoba mi się ten efekt rybiej łuski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny lakier, ale nie lubię malować paznokci brokatowymi, bo później męczę sie ze zmywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt z tą zielenią wygląda rewelacyjnie, ja miałam inglot numer 202 też super. Korzystałam z niego b.długo i konsystenja mojego lakieru była rzadka przez cały czas.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...