expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 9 listopada 2013

Projekt piórka- Tydzień trzeci.

Jak wiecie biorę udział w projekcie u Annabelle. Oczywiście się zgapiłam i nie zrobiłam w porę makijażu z tygodnia drugiego, lecz stratę nadrobiłam i wysłałam pracę :) 

Żeby znów nie być gapą tym razem chyba jako pierwsza publikuję makijaż z tygodnia trzeciego :)  

Nie mam pojęcie co to za ptaszek, ale jest dość ciekawy. Niby w odcieniach brązu i pomarańczu ale ja tam widzę jeszcze zieleń a Wy? :)

A oto moja interpretacja :) 










KOSMETYKI: 
Podkład Eveline Art Scenic kolor porcelanowy 
Puder transparentny nr 11 Vipera 
Cień Inglot nr 360, 132
Paletka Sleek Acid 
Pomadka Golden Rose nr 128
Błyszczyk Inglot Sleeks Cream nr 89 
Bronzer Joko 
Róż Astor peachy coral 

Pozdrawiam Mika




13 komentarzy:

  1. lubię połączenie szarości i oranżu ma w sobie coś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda ten koralowy akcent w wewnętrznym kąciku oka, wyszło bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, fajna ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowo ten pomarańcz w kącikach wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super połączenie! świetnie wygląda ta pomarańcza wewnątrz oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba jest gil, ten z pomarańczowym brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szary zmaineiłbym na jakis inny jasniejszy kolorek :) Ale jest ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czego t kwestia ale w tym makijażu wyglądasz na chorą

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stronka i mega dużo fajnych rzeczy. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam autorów.



    Feel free to visit my web page :: moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...