expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 12 grudnia 2013

Dzienny w granatach

O Matko! Jak ten czas szybko leci! Praktycznie za tydzień już Święta , a ja nic nie mam zrobionego. dodatkowo w pracy sajgon bo trzeba rok zamknąć itp. Zero czasu, zero snu...Dodatkowo kilka spraw prywatnych tez muszę dopiąć przed końcem roku. więc nie wiem kiedy to wszystko uda mi się zrobić. Spoko...Najważniejsze , że wciąż się uśmiecham :)

Dziś na szybciocha pokażę Wam mój dzisiejszy makijaż. 

Zdjęcia robione po godzinie 15 więc i tak sukces , że coś wyszło :)

Moja wersja make-upu dziennego...ale, ale w granatach. 







UŻYŁAM: 
Twarz: 
Podkład- eveline Double effect nr porcelain 
Bronzer- Vipera 703
Róż Astor peachy coral 
Oczy:
Cienie Inglot- nr 466, 388, 143, 356
Tusz Pupa
Usta: 
Eveline Tint nr 118

Pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. Coś mi nie pasuje.
    Myślę, że makijaż lepiej wyglądałby gdybyś została przy samym granacie, albo przełamała go innym kolorem, np. złotym.
    I trochę mniej różu.
    Natomiast bardzo podoba mi się podkreślenie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uiwelbiam róż i wbrew pozorom nei mam go dużo na osbie :)

      Usuń
  2. Wedlug mnie ten róż jest dla Ciebie zbyt różowy wyglądasz troszkę jak byś była chora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ktory? Ten na ustach, oczach czy policzkach. Fakt blyszczyk na ustach dosc mocno daje po oczach ale zauwazylsm to dopiero na zdjeciach. :)

      Usuń
    2. Akurat miałam na myśli ten na policzkach :)

      Usuń
  3. ja akurat lubię taki granat przełamany różem, dzięki temu nie jest smutno ;-) bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładnie wykonany, technicznie świetnie :) Tylko mam wrażenie, że to nie do końca Twoje kolory. Może to też wina światła, ale róż na ustach ciut mi nie pasuje do tego granatu. Trochę blado wyglądasz w granacie. Wydaje mi się, że w ciepłych barwach byłoby o wiele korzystniej. Chociaż może ja się niepotrzebnie czepiam - ogólnie nie przepadam za granatem w makijażu oka i rzadko kiedy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej granaty sa 'moje' z tym ze swiatlo juz szarawe bylo i wyszly kolory zdecydowanie na chlodniejsze niz byly. Usta fakt intensywne i moze faktycznie niekoniecznie dla mnie ale tu tez wyszly na bardzo zimne. :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie to wygląda szczególnie jak patrzysz w dół :) mnie jakoś nigdy nie wychodzi jak chcę podkreślić samo załamanie i zewnętrzne V ;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...