expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Eyeliner w płynie- Inglot nr 32

Dziś słów kilka o eyelinerze z Inglota.
W ofercie firmy mamy duży wybór kolorystyczny tego produktu np zielony, złoty, fioletowy itp. Ja skusiłam się na nr 32- jest to perłowy turkus z niebieskimi tonami.




Cena- 20 zł / 4ml 
Opakowanie- Tradycyjny kałamarz z wąskim rysikiem 
Kolor- turkus z niebieskimi tonami, perłowy 




Konsystencja - płynna o średniej gęstości. czasem pojawiają się grudki
Zapach- chemiczny-typowy dla tego typu produktów 





Aplikacja- Przed użyciem trzeba dobrze wymieszać, gdyż bez tego potrafi spływać z oka. Tj. bez wymieszania jest dość rzadki.
Trwałość- Wytrzymuje cały dzień na powiece, nie kruszy się. 




Moja opinia- Piękny kolor idealny dla brązowej tęczówki. Szkoda jednak , że perłowy w macie podobałby mi się jeszcze bardziej. Jest szybki w użyciu mimo długiego i cienkiego rysika. Jednak pędzelek dobrze sprężynuje i nie wygina się we wszystkie strony podczas malowania, zapewniając precyzyję w malowaniu.
Niestety przy powiekach opadających trzeba odczekać kilka sekund by zasechł gdyż lubi się odbijać.Zdecydowanie do zalet tego produkty należy trwałość- wytrzymuje cały dzień na oku bez kruszenia się i migrowania gdzieś indziej :) Nie rozmazuje się - chyba , że mocno trzemy oko.
Jest to produkt warty uwagi- aczkolwiek myślę iż znajdziemy jego odpowiednik gdzieś w tańszej wersji.


Tak wygląda na oku.



Pozdrawiam Mika

17 komentarzy:

  1. Piękny ma kolorek :) pasuje do koloru Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest. Jeżeli faktycznie jest tak trwały to 20zł warto za niego dać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem uwielbiam turkusowe kreski

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bardzo intensywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolorek! choć takich linerów nie umiem obsługiwać :P wolę żelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście też wolę żelowe linery ale ten o tyle fajny że szybki w obsłudze :)

      Usuń
  6. Niezły kolor, kojarzy mi się z latem, opaloną twarzą i w ogóle wakaaacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Ja mam z tej serii zielony i bardzo go lubię, aczkolwiek muszę nakładać dwie warstwy dla pogłębienia koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam liner w takim kolorze ale nie z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...