expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 18 grudnia 2013

Make-up Swiąteczny- Miedź

Skoro wszyscy to i ja zamieszczę swoją propozycje makijażu na Święta Bożego Narodzenia.

Make-up w kolorach miedzi/ żurawiny czy jak to tam określić. 
Jakiś zarys pomysłu już dawno miałam, więc trzeba było to gdzieś przelać by nie zapomnieć :) 

Najpierw face- chart. 


Tak wiem nie jestem mistrzem jeśli chodzi o face-charty. Nie mniej jednak jest to tylko dla mnie ogólny zarys, taki mniej więcej bym wiedziała np jakich kolorów użyć.

A tak się prezentuje gotowy make-up.

 





KOSMETYKI: 


1. Vipera Bronzer nr 703.
2. Korektor Eveline 8w1
3.Podkład Eveline double cover Porcelain
4. vipera- puder sypki nr 11
5. Baza Hean stay on
6. Eveline- konturówka do ust nr 14 nude
7. Ołówek Essence


1. Inglot nr 110
2. Pomadka Studio Gerr
3. Tusz Pupa Diva's Lashes
4. Sleek Monaco
5. Sleek Curacao.

Pozdrawiam Mika

7 komentarzy:

  1. Fajny ten miedziany cień, podoba mi się :)
    a tę dwustronną kredkę z Essence mam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to jakiś gotowy face chart:) wygląda świetnie, bardzo profesjonalnie! :) make up na buzi piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa do profesjonalnego mi bardzo dużo brakuje :)

      Usuń
  3. jak na mój gust to właśnie takie makijaże są najlepsze na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) JA bym dodał odrobinę zieleni ciemnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu ciemna zieleń jest na dolnej powiece, aparat słabo to uchwycił :) albo ja za mało jej dodałam :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...