expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pędzle- skośnie, do eyelinera brwii itp

Dziś kolejna część o moich pędzlach.

Tym razem pokaże Wam jakie posiadam pędzelki skośne, do eyelinera itp.

Pędzel skośny to taki wielofunkcyjny produkt. Może służyć Nam do nakładania eyelinera czy też malowania brwii, malowania graficznych makijaży a czasem nawet używam go do nakładania henny :)



W swoim zbiorze posiadam w sumie 4 pędzle skośne i z jednych jestem bardziej zadowolona z drugich mniej. Ale o tym niżej...

  1. Maestro nr 660 R6 Cena 10zł - wykonany z syntetycznego włosia-imitacja włosia kuny. Ma dośc długie włosie jak na tego typu pędzel. Często używam go do cieni w miejscach wymagających dużej precyzji np gdy chcę podkreślić delikatnie dolną powiekę. Jestem z neigo zadowolona zwłaszcza za taką cenę :) 
  2. LancrOne- seria proffesional  E223- syntetyczyne krótko ścięte , dość mocno zbite włosie. Używam go do brwii i jak dla mnie jest niezastąpiony. Próbowałam go kiedyś zamienić na inny ale dzięki temu, że jest krótko ścięty łatwiej mi malować moje blade brwii.
  3. LancrOne- zakupiony w zestawie. Naturalne włosie. kompletna porażka- włosie sypie się "garściami". Używam go do nakładania brokatu bądź henny bo mi go po prostu już nie szkoda.
  4. LancrOne- Pędzelek typu "piórko" -kupiony w tym samym zestawie co pędzel powyżej/ naturalne włosie. Używam go raczej do cieni , gdyż moim zdaniem źle się "prowadzi" przy eyelinerze- jest zbyt miękki.
  5. Catrice- cena ok 20 zł - Podwójny pędzelek z syntetycznego włosia. Obie końcówki idealne do żelowego eyelinera. Płynnie malują powiekę, dzięki temu łatwiej zrobić Nam idealną kreskę. Niestety ciężko go przechowywać w mojej doniczce na pędzle.

zbliżenie na końcówki

Zdecydowanie wolę skośnie ścięte pędzle i na pewno jeszcze jakiś sobie sprawię , gdyż nadal szukam ideału. A Wy co polecacie w tej kwestii? 

Pozdrawiam Mika

4 komentarze:

  1. mam ten od Catrice i z moją mało wprawną łapką to jedyny pędzelek którym potrafię maznąć znośną kreseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za pędzelkami z lancrone, po roku używania stały się jak miotły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt zwykle serie sa do niczego, ale tak jak pisalam te z tej serii professional sa nawet nawet.

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...