expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 28 grudnia 2013

Peeling Cukrowy- Farmona Tutti Frutti

Peelingi masła do ciała to jest coś co uwielbiam i nie potrafię bez tego żyć. 

Dziś będzie słów kilka o produkcie, który pojawił się w ulubieńcach Listopada.


 Kilka słów od producenta: 
Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i aromatycznym zapachu dojrzałej wiśni i orzeźwiającej porzeczki. Cukrowy peeling doskonale myje, regeneruje i pielęgnuje ciało. Dzięki zawartości masła Karite i witaminy E głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, sprawiając że staje się zachwycająco miękka i delikatna. Naturalne kryształki cukru, zanurzone w odżywczym olejku, usuwają martwy naskórek oraz wygładzają i delikatnie natłuszczają ciało, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu. Dodatkowo, orzeźwiający, delikatnie cierpki zapach soczystych owoców rozpieszcza zmysły i pozwala ulecieć w świat marzeń. 
Działanie:
regenerujące, oczyszczające, wygładzające



Cena: ok 15 zł / 300ml
Opakowanie: Przyjemna , kolorowa szata graficzna. kolorowe owoce pokazują jaki kryje się w środku zapach. 


 Zapach: Zniewalający wiśniowy zapach z nutą wyczuwalnej porzeczki. Bardzo w moim klimacie :) 
Konsystencja:  Typowa dla tego typu produktów. Taki dżem z kryształkami cukru :)



Moja opinia:  Produkt jest nafaszerowany gliceryną , ale ona mi w ogóle nie przeszkadza. Peeling dobrze zdziera naskórek  pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Dodatkowym atutem jest zapach , który naprawdę jest intensywny.  Co prawda nie zauważyłam regeneracji , ale ja tego produktu raczej używam jako produktu myjącego. Jestem zadowolona z efektu czyszczenia. Podsumowując za 15 zł warto kupić ten produkt. Pod warunkiem , że gliceryna nie jest dla Was problemem :)

Pozdrawiam Mika

11 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy , widać że jest okej : ) Fajna konsystencja : ) Śliczny blog : 3 Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie na odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Te peelingi kuszą mnie już jakiś czas jak wykończ mój pierniczkowy na pewno sięgnę po któryś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie wygląda jak dżemik albo konfitura :) zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetycznie wygląda :) Ja bardzo lubię peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, tyle dobrych recenzji słyszałam o tym produkcie, że chyba w końcu będę musiała wypróbować jakiś peeling z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. musi bosko pachnieć.
    Lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować bo mam już trochę produktów tej firmy, ale tego jeszcze nigdy nie kupiłam :)


    Jeśli szukasz pomysłu na makijaż sylwestrowy zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tą firmę, obłędnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przypadł mi do gustu ten peeling.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...