expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 4 grudnia 2013

Ptasi projekt- tyzień szósty.

Nadleciał kolejny ptaszek :)

Tym razem urocza papuga.
Niestety moja Papuga jest chora i jest brzydka. 

Oh.. Nie jest to dzień na ładny kreatywny makijaż. Zdecydowanie mi nie wyszło, ale termin to termin i trzeba było coś zmalować.

Zatem pokazuję swoją bladą wersję tej papugi- swoją drogą naprawdę wyszło blado- aparat zjadł kolory. 








Możecie hejtować- pozwalam bo zasłużyłam :P

Pozdrawiam Mika

5 komentarzy:

  1. Po zapowiedzi brzydkiej i chorej papugi spodziewałam się czegoś innego :D
    Bardzo mi się podoba żółta linia wodna, czy ją zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna papużka, podoba mi się:) nie marudź aż tak ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ale ja nie jestem z niej zadowolona.

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...