expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 26 grudnia 2013

Świateczne prezenty urodowe.

Zabierzcie mi talerz!
 Dopóki jedzenie będzie w zasięgu mojej ręki będę cały czas je pochłaniać.
Chyba tylko my Polacy potrafimy tak siedzieć godzinami , celebrować Święta jedząc i jedząc. Oczywiście jedzenia zawsze zostaje. I co roku powtarzamy magiczne " w przyszłym zrobię mniej". A wiadomo kończy się jak zawsze. U mnie zawsze 2kg do przodu.

Skoro już jesteśmy przy Świętach...
Pochwalę się co dostałam. 

Pokażę tylko prezenty urodowe bo jakby nie było to chyba one najbardziej Was ciekawią?


  • Mocno reklamowany Bioliq - kupiłam Mamie, ale parę razy na pewno jej podkradnę by spróbować na sobie.
  • Pacco Rabanne - Black XS - woda toaletowa. Już dawno ją wyczaiłam w Dauglasie. Zapragnęłam i mam :) Dośc mocny zapach ale idealny na zimę :) 
  • Szczoteczka elektryczna Oral- B i Braun. Mała rzecz a cieszy. Ma 4 różne wymienne końcówki i wiele przydatnych funkcji :)

A Wy co dostaliście? Chwalić się prosze mi tu szybko :)

Przy okazji pochwalę się moim kolorem włosów. Jest fiolet, jest moc.
Myślicie, że w fioletach dobrze czy może odcienie czerwieni lepsze były?

Blogger przekłamuję kolory na FB bardziej oddaje kolor.



Pozdrawiam Mika

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mocno ją reklamuja więc również jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Gratuluję super prezentów. Ze szczoteczki powinnaś być bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie nei do końca potrafie się nia posługiwac :)

      Usuń
  3. Piękne masz włoski, super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. co tam prezenty, kolor świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no wiesz co moi bliscy by się obrazili :P co do koloru fakt jest piekny ale i się pieknie wypłukiwać będzie. Więc myślę , że za jakieś 4 tyg powtórka z rozrywki :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...