expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 5 grudnia 2013

Ulubieńcy Listopada

Coraz trudniej mi wybrać coś nowego do ulubieńców, gdyż jak mi jakiś kosmetyk odpowiada to pozostaje mu wierna i rzadko coś zmieniam. 

No , ale w tym miesiącu znalazłam kilka fajnych produktów. Mam nadzieję , że Was coś zainteresuje.

Zacznijmy od pielęgnacji. 


Raptem tylko cztery produkty, ale takie których używam prawie codziennie.

  • LUSH- Brazened Honey- Maska do twarzy- jak na razie kocham ją i  jak tylko mam więcej czasu siedzi na mojej twarzy. Skóra jest napięta i rozświetlona po niej. Więcej znajdziecie TU.
  • ORGINAL SOURCE- Uwielbiam ich żele! Zapach , zapach i jeszcze raz zapach to jest to co ich wyróżnia. Sam żel w sobie nie robi mojej skórze nic nadzwyczajnego , ale się pieni i dobrze myje :) Przy okazji nie szkodząc mi. Tutaj mamy zapach dawno zapomniany - Lukrecja- przypomniało mi się , że ją uwielbiam. Dawno w żadnym kosmetyku jej nie widziałam :) Do tego jeszcze pomarańcza i już odpływam. PS: Ta firma ma zaje...y PR uwielbiam ich FB

 
  • Znów LUSH- tym razem czyścik do twarzy- stosuję go codziennie i moje zachwyty z każdym dniem się pogłębiają. Zobaczymy co to będzie jak skończę opakowanie. TU możecie o tym produkcie przeczytać.
  • FARMONA TUTTI FRUTTI- Peeling cukrowy o zapachu wiśni. Dobrze zdziera i zostawia po sobie delikatnie tłusty film, który cenię zwłaszcza przy takiej pogodzie.
Pora na kolorówkę...

Pudry bez opakowania gdyż trzymam je w palecie magnetycznej

Też niewiele , ale tych produktów używam najczęściej.
 
  • INGLOT Puder transparentny prasowany z serii 3S- Mocny mat przez prawie cały dzień- to lubię przy mojej tłustej cerze. Uwielbiam go nałożyć na wieczór, spokojnie wytrzymuje nocne tańce :) 
  • INGLOT eyeliner w płynie nr 32- połyskujący niebieski. Lubię go gdy potrzebuję szybko coś zmalować  a jednocześnie nie mam czasu na kolorowy makijaż. Przy nim wystarczy jeden cień i już jest efektownie.  :) Dodatkowo podkreśla moja piwną tęczówkę.
  • MIYO róż nr 04 Apple- No tak w sumie takie dojrzałe czerwone jabłko ze srebrną drobiną. Używam go głownie na wieczór, by mocniej podkreślić policzki.
  • INGLOT Rozświetlacz nr 83- Odkrywam powoli moc rozświetlaczy. Ten jest subtelny i idealnie stapia się z moja cerą.Czasami poszczególne paski stosuje jako cienie.
  • MY SECRET- brokatowy eyeliner w kolorze złota. Co tu dużo mówić czasem lubię na swoim  oku akcenty blink blink. W tym miesiącu jakoś często go używałam.
  • PUPA- kredka do oczu. Miękka wytrzymała i jak to mówią nie do zajechania :) więcej TU
  • EVELINE- Pomadka do ust nr 635. Kolor intensywny i bardzo odpowiada mi jej faktura, taka satyna. dodatkowo konsystencja również mi pasująca bo nie zauważyłam by mi wysuszała usta.
 zoom na eyelinery


Może nie są to produkty najwyższych lotów, ale zdecydowanie to ich najczęściej używałam w listopadzie.
Czy jest coś co chcielibyście zobaczyć bliżej?




Pozdrawiam Mika

12 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię żele OS, ten z lukrecją też miałam, dla mnie pachniał karmelem :D
    A z My secret mam i lubię eyeliner w kolorze malachite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te produkty lusha, ale poobiecałam sobie ze nie kupie dopóki nie wykończę to co mam, bo w zeszłym roku czyścik mi az sie przeterminował (kusiło mnie też co innego poużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Lushowe maseczki i odliczam dni gdy będę mogła wybrać się do sklepu i kilka z nich przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałm, że to masło z Farmony, ale na zać ostrzegam, że to z rambutanem ma strasznie denerwujące czarne drobinki, które trzeba dobrze roztrzeć, bo inaczej zostawiają czarne mazaje.
    Zawsze mam za daleko do sklepu z szafą MIYO, a czaję się na lakiery i jakiś róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny ten niebieski !
    Żele typu " orange " itp... dla mnei zbyt chemiczne wysuszają mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. FARMONA TUTTI FRUTTI dla mnie to bomba parafinowa którą mogę używać tylko na nogi

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...