expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 20 grudnia 2013

Wigilijne smokey eyes w brązach.

Coraz bliżej Święta a ja cały czas kombinuję nad makijażem na ten dzień. Nie nie to , że idę na jakąś imprezę czy coś bo Święta spędzam tylko z najbliższymi, ale jestem dość przesądna i podobno trzeba wyglądać dobrze tego dnia :)

Ostatnio dużo maluje na face-chart'ach i tym razem był najpierw projekt później makijaż :) 



A potem cała reszta :) 





KOSMETYKI: 

Twarz: 
Podkład- eveline double cover - porcelain 
Róż- inglot nr 42 , Astor peachy coral 
Rozświetlacz - inglot nr 83 
Puder Vipera nr 11 i nr 12 

Oczy: 
Czarna kredka Vipera 
Cienie Inglot nr 360,460,456,353
Brokatowy cień sypki Inglot nr 24 
Tusz- Pupa divas Lashes 

Usta: 
Inglot sleeks cream nr 89 

PS: Moje rzęsy w tragicznej kondycji..nie to , że kiedyś mnie zadowalały , ale jest źle. Coś polecacie? Olejek rycynowy odpada. Revitalash też( za drogi) 

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż:) ładnie Ci w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te brokaty z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, delikatny ale efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się cudnie mieni *.*
    ja Revitka polecam jak wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aż tak nie przejmuję się makijażem jak będę miała podczas świąt, oczywiście postaram się jak najlepiej go wykonać ale bez wcześniejszych prób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no nie jestem jakąś wariatka która 5 prób robi przed, po prostu kombiuję i przy okazji wrzucam Wam tutaj na bloga może kogoś zainspirję :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...