expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 28 stycznia 2014

Brak mnie

Wiem wiem ostatnio mnie brak strasznie to ju prawie drugi tydzien jak nic nie dodaje ale mam powod.

Tzn Komputer mi zdechl i nie przezyl reanimacji. Czekam na drugi ktory pojawi sie pewnie jakos w przyszlym miesiacu.

Wiec jak chcecie miec ze mna kontakt to zapraszam na FB! Tam udzielam sie czesciej gdyz fb mam w tel i moge byc z Wami in toch! :)

klik   
 PS: Tesknie za Wami bardzo...W iare mozliwosci postaram sie komentowac Wasze wpisy. Ale to jak skorzystam z uprzejmosci kogos kto posiada komputer :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...