expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 10 stycznia 2014

Makijaż dzienny z nutą koloru.

Mamy już styczeń, więc w handlu powinno być luźniej. Tzn mniej klientów, mniej pracy...A u mnie cały czas zapieprz. Trzeba pozamykać stare sprawy Jakieś inwentaryzacje, zatowarowanie, wstrzymanie dostaw itp. To wszystko się przekłada na mój prywatny czas.
Dlatego ostatnio w moim makijażu królują szybkie dzienniaki. 
Coś na co będę mogła poświęcić góra 15 minut i lecieć do pracy. 
Oh.. oczywiście myślę nad czymś kreatywniejszym co wymaga więcej czasu i poświęcenia. Bo uwielbiam się miziać i kogoś zresztą też. Nic tak nie jara mnie jak proces tworzenia. Efekt końcowy jest równie ważny, ale ten sam rytuał przy malowaniu sprawia , że się uśmiecham. O! Właśnie, makijaż z rana poprawia mi humor. Z domu wychodzę zawsze uśmiechnięta , a to co wydarzy się  później to niestety ale tak wygląda życie. :) Może już niebawem uda mi się wygospodarować trochę czasu by wykonać coś ciekawszego :)
A tymczasem musicie zadowolić się tym co przygotowałam dla Was dziś. :P 

Makijaż dzienny z nutą koloru. U mnie to standard. Nie wyobrażam sobie makijażu bez odrobiny koloru. Choć tyci tyci ale musi być :)



No dziubek musi być ! :)


KOSMETYKI : 

Twarz: 
Podkład Lumene Triple Stay nr 3
Puder Inglot nr 302 
Bronzer Vipera nr 703
Róż Astor Peachy Coral

Oczy: 
Baza Hean 
Cienie Inglor nr 466,456, 360
Miyo nr 33( aqua), nr 14 (passion)
Eyeliner w żelu Inglot nr 77 
Tusz Bell Twist.

Usta: 
Konturówka Inglot nr 68 
Błyszczyk Inglot nr 96


A jaki jest Wasz makijaż dzienny ? Chętnie zobaczę - przesyłajcie linki w komentarzach :)


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No akurat z kreski jestem najmniej zadowolona :P

      Usuń
  2. Piękny i fajnie komponuje się z Twoją urodą, pasuje do koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, podoba mi się! Lubię niebieski akcent na dolnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak ci fajnie ten róż na górnej powiece pasuje do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż, ładny kolor brwi :) Dodaje do obserwowanych, pozdrawiam Ala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż i jaka perfekcyjna kreska na oku :) Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z lepszych na Twoim blogu ;)
    bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...