expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 16 stycznia 2014

Metamorfoza Justyny

Jakiś czas temu przyszła do mnie Justyna szukając makijażowych inspiracji na imprezę firmową. 

Justyna z natury jest piękną kobietką, ale postanowiłam troszkę podkręcić jej look :)

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety to był wieczór więc światło już beznadziejne. A lampy pierścieniowej u mnie brak. Trzeba było doświetlać lampką z Ikei. Mam jednak nadzieję , ze jako taki efekt końcowy widać :P


Justyna ma idealną powiekę do malowania. zresztą wiadomo , że łatwiej się maluje ładnych ludzi :)


 Postawiłam na odcienie fioletów , które uwydatniły zielony kolor tęczówki.


Jak Wam się podoba? Bardzo chętnie przeczytam konstruktywna krytykę :) 

KOSMETYKI: 
Twarz: 
Podkład - Eveline Double Cover 01 porcelain 
Puder matujący Inglot nr 302 
Puder rozświetlający Vipera nr 12 
Rożświetlacz Inglot nr 83
Bronzer Joko 
Róż Inglot nr 84

Oczy: 
Cień sypki Inglot nr 14
Cień mineralny z kolorówka.pl Golden coffe 
Sleek Chaos, Acid 
Czarna kredka Pupa 
Tusz Pupa 

Usta
Konturówka Inglot nr 68 
Błyszczyk Inglot sleeks cream nr 96 



13 komentarzy:

  1. bardzo ladny makijaz:)) fajnie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ; ) Śliczny make-up : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja! Hmmm nawet przeczytanie tytułu sprawia problem... ;P

      Usuń
  3. Pięknie podkreśliłaś urodę Justynki;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...