expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 18 stycznia 2014

Pomadkowa seria- Avon

Dziś przybywam z kolejną moją ulubioną pomadką.
Mowa o pomadce z Avonu.
Szczerze jestem w szoku , że się z nią tak polubiłam gdyż generalnie za kosmetykami tej firmy nie przepadam.

Dostałam ją kiedyś na jakieś imieniny razem z lakierem. Lakier od razu poleciał do kosza. Był okropny odłaził płatami. Natomiast pomadkę zostawiłam na początku ze względu na kolor :) 



Jak się później okazało polubiłam ją również z innych powodów :) 

Cena: z racji tego iż to byl prezent nie znam ceny ale sądzę , że coś ok 30zł 
Opakowanie: Solidne w złotej kolorystyce. 
Zapach- typowo "kosmetykowy" ? Nie wiem jak go określić praktycznie każda kolorowa szminka tak pachnie. :P 
Kolor- Malina zmieszana z czerwienią / Rose Saude


Krycie- Dobre
Konsystencja: Kremowa 
Wykończenie- Satyna bez drobinek czy perły 
Trwałość- dobra ok 6h 


Pomadkę lubię zwłaszcza za kolor. Trwałość też mi bardzo odpowiada. Dobrze się nią nakłada nie rozmazuję się. Przeszkadza mi tylko w niej to , że jest troszkę sucha i lubi podkreślać skórki na ustach. 

Jednak z efektu końcowego jestem zadowolona i lubię tej szminki używać :) 



9 komentarzy:

  1. piekny kolor. Avon jest jaki jest, ale slynie ze swoich pomadek, sa moim zdaniem bardzo dobre. Maja piekne czerwienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego właśnei o nich słyszałam, niestety ja posiadam tylko tą pokazaną wyżej więc nie mogę sie bliżej wypowiedzieć :P

      Usuń
  2. ale pikny kolorek! mam 5 pomadek avonu i są naprawdę dobra, ale wolę ich błyszczyki, taki taki jeden z drobinkami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. na ustach wygląda bardzo dobrze :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna! uwielbiam takie odcienie, ale na kimś.. sama się nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! W ogóle avonowe szminki cieszą się powodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...