expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pomadkowa seria - Celia

Hej dziś rozpoczynam serię o moich ulubionych szminkach :) 


Gdy przygotowywałam zdjęcia do tej serii odkryłam , że lubuje się w konkretnej kolorystyce. Wy chyba też tak macie , że zawsze wybieracie coś co jest zbliżone do koloru który już jest w Waszym posiadaniu.Oczywiście ja robię to podświadomie i niechcący. Zawsze mi się wydaję , że nie mam takiego koloru pomadki i go biorę. W domu okazuje się , że mam albo ciut ciemniejszą bądź ciut jaśniejszą.

Widzicie jakie one wszystkie są do siebie zbliżone?

Zazwyczaj taki przypadek zdarza się najczęściej w pomadkach dziennych. 
A skoro jesteśmy już przy dziennych kolorach....

Dziś opowiem Wam o pomadce Celii 


Celia- bardzo stara firma którą pokochały chyba wszystkie babcie na świecie. :) Jak byłam mała to moje sąsiadki namiętnie wymieniały się poglądami na temat produktów tej firmy. Teraz w pracy też bardzo często mnie o nią pytają.  A ja biedna nigdy nie rozumiałam fenomenu ich pomadek.

Ale to się zmieniło gdy trafiła w moje ręce ta oto ślicznotka!

 Cena: ok 12zł
Opakowanie: klasyczne  w złotej oprawie, schludne. Z logo marki w środku. dość solidne pomadka nie otwiera się w torebce. 
Zapach:Producent twierdzi, że to winogrona a dla mnie  pachnie truskawką!!! :) 
Krycie: Póltransparentny efekt


Kolor: Nr 602. Nude z różowymi tonami. 
Konsystencja; Kremowa prawie maślana. 
Wykończenie: Satynowe bez drobinek i perły. 
Trwałość- dość słaba


Moja opinia: pomadkę pokochałam za konsystencję. Jest kremowa ale jednocześnie nie wchodzi w bruzdy na ustach, również nie podkreśla suchych skórek. Kolor idealny na dzień. Szminka nie rozmazuje się i nei wysusza ust. 


Produkt cudowny ale ma też kilka swoich wad, które mi przeszkadzają. Przede wszystkim trwałość pomadka zjada się po ok 2-óch godzinach. Wiadomo im bardziej kremowy produkt tym mniej trwały.  Czasem zdarzy mi się przy jedzeniu czy piciu , że czuje jej smak który jest okropny tj. taki jakbym jadła mydło. Nie wiem czemu tak się dzieje przy innych pomadkach czegoś takiego nie mam. Na koniec dostępność tej pomadki mnie boli. Jak na razie widziałam ja tylko na stronie producenta TUTAJ.

Podsumowując jestem zadowolona i pomadkę zawsze noszę przy sobie. Jest to mój must have jeśli chodzi o dzienny makijaż :)



10 komentarzy:

  1. Również lubię tą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski kolorek :) Uwielbiam takie delikatne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, naturalna pomadka. Byłaby pięknym wykończeniem smoky :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Celia jest super, ma też dobre błyszczyki i tanie:D
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też tę Celię i bardzo lubię :) Poza tym jeszcze nr 601 i 507 :) Dla mnie pachną winogronami ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ona! uwielbiam nudziaki z nutką różu :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...