expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 3 stycznia 2014

Ulubieńcy Grudnia!

Trzeba zamknąc ten rok! 

Więc przychodzę do Was z ulubieńcami Grudnia. 
Zestawienia rocznego robić nie będę gdyż tak naprawdę nie wiem co mogłoby tam trafić :) Szybko się nudzę i zmieniam kosmetyki bo lubię testować nowe rzeczy. Nadal w wielu kategoriach szukam ideału :)

1. Pielęgnacja:


Od momentu kiedy u mnie na osiedlu otworzyli sklep firmowy Ziaji, bardzo się polubiłyśmy :) Teraz wszystkie te cudeńka w jednym miejscu więc koniec z lataniem po hipermarketach i szukaniem może akurat ten produkt się trafi. 


  • Moje ŁZW wymaga specjalnej pielęgnacji. Przede wszystkim nawilżenia, ale jak zobaczyłam ten szampon to chciałam go spróbować. Ma mnie po nim głowa nie swędzieć i naprawdę tak jest. Jedyne zastrzeżenie to jak dla mnie za mało się pieni i muszę włosy myć 3 razy bo wydaje mi się , że mało je czyści. 
  • Krem pod gałki oczne :) Moje sińce muszą być dobrze rozświetlone więc i krem rozświetlający. Idealny ratunek na ranek po imprezie. Dodatkowo super nawilża. 

  • Po sukcesie szamponu, a przede wszystkim maski z tej serii postanowiłam spróbować odżywki. Jest dobrze. Bez efektu "wow" ale zadowalająco. 

 2.Kolorówka



  • Lumene- to zdecydowanie odkrycie tego roku. Rozświetlająca baza pod makijaż idealnie trzyma podkład i o dziwo nawet na mojej tłustej cerze się sprawdza :) Podkład mocno kryjący ale bez efektu maski. To lubię - kolor co prawda ciut ciemny ale jaśniejszym pudrem pojadę i jest git :)

  • Korektor z Eveline- podchodzilłam do niego bardzo sceptycznie, ale miło mnie zaskoczył. Fajnie kryje i rozświetlenie niezłe. Czego chcieć więcej? 

  • Sleek Oh So Special- to taka moja Naked. Idealna z rana na szybki bezpomysłowy makijaż :)  Jak widzicie paletkę mam już ok 1,5 roku i jest nieźle zużyta. Jeszcze trochę a ją wykończę. O.o Pierwszy raz w życiu jakieś cienie.Przykładowy makijaż tą paletką TU

  • Inglot eyeliner w żelu. - Lubię "żelki" a tego konsystencja mi w zupełności wystarcza. Ładnie kryje, nie kruszy się i dobrze się rozprowadza. A przede wszystkim nie odbija mi się w załamaniu powieki. 

  • Inglot Dream nr 205 - bardzo często gościł w grudniu na moich paznokciach. Iskrzące hologramy zdecydowanie idealne na ten miesiąc :) Uwielbiam go za to ,że nie trzeba się męczyć przy zmywaniu bo nie zachowuje się jak brokaty.  w akcji możecie go zobaczyć TU i TU 
  •  Vipera Liner do brwii- Wszyscy się chwalą aqua brow a ja mam Viperę! Niedługo na blogu poczytacie o tym produkcie więcej. A jak na razie nic więcej nie zdradzę :) 
Pozdrawiam Mika 

14 komentarzy:

  1. Ja akurat nie polubiłam się z tą odżywką z Ziaji. Za to OSS lubię bardzo i omg jak masz zużycie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego znam i lubię paletkę OSS :)
    A mam tę bazę rozświetlającą Lumene, raz użyta, jak byś chciała to mogę wymienić się za coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad bazą pomyslę gdyż jak narazie moja jeszcze prawie cała jest- nei używam jej na co zień :)

      Usuń
  3. Fajne produkty:) muszę się kiedyś wybrać do sklepu Ziaji :) szybko zużyłaś paletę Sleek, moja ma też ok. 1,5 roku i praktycznie tylko w jednym cieniu widać denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż najczęściej jej używam po prostu :)

      Usuń
  4. Wow faktycznie widać że lubisz tą paletkę ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej widać że oh so special to Twoja ulubiona l;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam nic z twoich ulubieńców ;) kusi mnie ta paletka Sleek'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak zużył paletę cieni :D myślałam, że to nie możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mnóstwo kosmetyków Ziaja, uważam, że są rewelacyjne, a co do kremu pod oczy, używam, efekty przechodzą moje najśmielsze oczekiwania i to wszystko poniżej 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wykończyłaś Oh so special! :o

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zmasakrowałaś biednego sleeka :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. niespotykany ten lakierek z Inglota! podoba mi sie :P

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...