expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 8 stycznia 2014

Vipera Mineral brow eyeliner - odpowiednik Aqua Brow


Wszyscy mają Aqua Brow a ja mam Viperę! 
Aqua Brow miałam okazję testować u koleżanki i byłam zachwycona efektem. Nie mniej jednak cena mnie zniechęciła 100zł za tubkę no cóż szkoda mi trochę. 
Dlatego szukałam czegoś co z powodzeniem mogłoby zastąpić ten kosmetyk i tak natknęłam się na Viperę. 


  
Cena: na stronie internetowej ok 13zł/ stacjonarne punkty 16 zł

Produkt występuję w 4 kolorach (01- czarny, 02- ciemny ciepły brąz, 03- chłodny odcień brązu, 04- beżowo -brązowy- idealny dla blondynek)

Ja posiadam kolor 03 smokey- jest to kolor brązowy przełamany szarymi tonami. Nie za ciepły nie za zimny odcień. Myślę , że dla mnie idealny :)


Opakowanie: Plastikowy zakręcany słoiczek, wraz  pędzelkiem do aplikacji z naturalnego włosia.
Konsystencja: Kremowa


Przy mojej tłustej cerze nie łatwo o kosmetyk , który przetrwałby dzień bez naruszenia. Kredki do brwi mi się rozmazują a cienie w ciągu dnia magicznie znikają z brwi. Woski zaś są dla moich jasnych brwi nie wystarczające.
Dlatego mocno się zdziwiłam gdy ten liner przetrwał sylwestrowe szaleństwo. Przy tańcach i braku klimatyzacji. Czasem nawet się zapominałam i brew po prostu drapałam a ona została nienaruszona. 
Dodatkowo dzięki swojej konsystencji kosmetyk ładnie układa moje krzaczki sprawiając , że leżą w linii poziomej i nie odstają.

Jestem zachwycona trwałością tego produktu i jak na razie nie zamienię go na nic innego. No i oczywiście ta cena 16zł to mało jak na tak dobry produkt.

 
Liner jest bardzo wydajny. Używam go od miesiąca a jak widać ubytek jest znikomy.
Bardzo polecam ten produkt. Jeśli macie okazję to naprawdę warto go przetestować.

Tak wygląda na brwiach.
Moim zdaniem daje bardzo naturalny efekt. 

Mieliście okazję go również zobaczyć w akcji przy moich makijażach. Np tutaj

i tu.


18 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim wynalazku.. Sama używam brązowego cienia, jednak po jakimś czasie też się ściera. Muszę się skusić na tą Viperkę ! :)

    Pozdrawiam http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, ja kupiłam sobie Maybelline Color Tattoo nr 40 ale kolor jakoś mi nie odpowiada, a też dużo osób porównuje go do Aqua. Może kiedyś uda mi się porwać to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam ostatnio czegoś podobnego, teraz już wiem gdzie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim, myslalam o aqua brow ale stwierdziłam ze za dużo z tym roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całe serce ( a raczej brwi:P ) oddałam cieniom z Catrice ;)
    Ale Viperkę też może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i to i to i moim zdaniem Vipera jest duuuuużo gorsza. Ale z drugiej strony jest kilkanaście razy tańsza, więc coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja Aqua użyłam tylko 2 razy więc w sumie nie mam porównania. A Vipera jak dla mnie jest satysfakcjonująca.

      Usuń
  7. Już od jakiegoś czasu mam zamiar go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie daj znać jak to zrobisz :)

      Usuń
  8. Też go mam i uwielbiam, ale jak kupowałam to nie było Twojego odcienia i mam 02, który jest odrobinę za ciepły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 02 jest jaśniejszy ale zbyt ciepły. Dlatego deliaktnie nabieram 03 i rozczesuje by za ciemno nie było :)

      Usuń
  9. To mnie zaintrygowałaś tym kosmetykiem :)!Mam to szczęście i mam dostęp do Vipery stacjonarnie, jak będę miała okazję, to na pewno poszukam :) I właśnie wydaje mi się, że ten odcień pasowałby mi idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam, nawet ten sam odcień :) Super jest, trwały i łatwo się nakłada, choć dołączony pędzelek dla mnie jest nieporęczny... Zdecydowanie wolę nakładać go płaskim skośnie ściętym :) A z wyborem kolorów jest niezła masakra, bo tylko z opisu wygląda to tak fajnie... 02 jest np. jakiś dziko rudawy... No i na powiece jakoś mi nie pasuje, mimo że jest to też eyeliner... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam czarne brwi jak myślisz na jaki kolor mam je malować ;>
    Może na taki jak Ty ?
    Dziękuje za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzałam na Twoje zdjęcie. Wszystko zależy od okazji na cod zień mogłabys spróbować tego koloru jaki ja mam troszkę by ci je rozjaśnij a na jakieś większe wyjścia przy mocniejszym makijażu mozęsz delikatnie podkreślić je na czarno. Tak sądze , że takie rozwiązanie będzie ok.

      Usuń
    2. To zakupie tą Viperę co Ty masz :) i czarną :D

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...