expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Złote rzęsy- czyli makijaż karnawałowy....

W zeszłym roku na wyprzedażach kupiłam złote rzęsy w H&M za całe 5 zeta! 
Zapomniałam o nich kompletnie.
Szukając czegoś w kufrze natknęłam się na nie i postanowiłam , że coś stworze z nimi w roli głównej.
Sezon imprez karnawałowych trwa więc czemu by nie wystąpić w złotych rzęsach? :) Przecież teraz, właśnie w tym okresie możemy sobie pozwolić na wszystko. Ma być na bogato!


Kilka słów o samych rzęsach. 
Jest to chiński produkt , ale dość dobrej jakości. Pasek na którym są umieszczone rzęsy w tym przypadku folia jest dość sztywny ale po rozpracowaniu go tzn powyginaniu w każdą możliwą stronę staje się bardziej elastyczny i łatwiej dopasować rzęsy do naszego oka. Rzęsy są lekkie i niewyczuwalne na oku. Za taką cenę myślę , że warto. Mi przydadzą się nie tylko na imprezy ale i przy sesjach :)

Makijaż: 


Tutaj rzęsy zaczęły się delikatnie odklejać. Tak jak wspomniałam są dosyć sztywne i trzeba je "pougniatać" by się dopasowały do oka.


Jak z samego oka jestem zadowolona, tak przy makijażu twarzy przedobrzyłam i zamiast karnawału wyszło Halloween.  
Jednak pokażę Wam całość byście mieli porównanie jak rzęsy wyglądają przy całej twarzy.
Zdaję sobie sprawę iż źle  twarz wygląda... No ale cóż niech już tak będzie. ...



KOSMETYKI: 
Twarz 
Revlon color stay 180 
Inglot nr 42 

Oczy: 
Inglot nr 63
brokat nr 57 
ozdoby do paznokci 

Usta: 
Catrice- czarna pomadka


14 komentarzy:

  1. piękne te rzęsy :) a makijaż niezwykle odważny w szczególności usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No idealny na karnawał bo kiedy jak nie teraz możemy pozwolić sobie na tą odwagę? :)

      Usuń
  2. Masz talent, super!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. oczy są świetne, usta mnie odstraszają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam z ustami i twarzą przegiełam i wyszło halloween :P

      Usuń
  4. gotyckie make-upy :) te rzesy niezwykle awangardowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż nie miał być gotycki, ale neich będzie :)

      Usuń
  5. Trochę dramatycznie ale fajnie :) a rzęsy dają niezły efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny ten makijaz......rzeski sa obłedne, takie jak lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt trochę halloweenowo przez te usta, ale same rzęsy idealne na karnawał :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...