expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 4 lutego 2014

Bell- Twist

Dziś o tuszu, który polubiłam. 
Ideałem nie jest, bo ma też kilka wad...ale o tym niżej. 


Cena- ok 10 zł/ 9g

Mascara ma klasyczne opakowanie, które kryje w środku zakręconą szczoteczkę. Tak wyprofilowany aplikator ma za zadanie wydłużyć i podkręcić rzęsy.


Moje rzęsy z natury są proste i na codzień stosuję zalotkę, jednak staram się jej nie nadużywać bo nadmierne stosowanie osłabia rzęsy. Dlatego ten tusz przyszedł mi z pomocą. 


Tusz deliktanie podkręca i wydłuża moje rzęski. 

Taki efekt daje przy pierwszej warstiwe. 


A tak to wygląda przy drugiej warstwie. 



Jak widać tusz ma tendecje do sklejania rzęs i to jego główna wada. Zwłaszcza przy tak mizernych rzęsach jak moje. Nie mniej jednak myślę , że za taką cenę  jest wart uwagi.Kończy się już więc...

Nadal szukam ideału jeśli chodzi o mascarę. Może coś zaproponujecie? :)

Pozdrawiam Mika

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zdecydowanie za dużo grudek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tusz jest świeższy nie ma aż tyle grudek :)

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że w nosie miałabym wydłużenie czy podkręcenie przy tak masakrycznie posklejanych rzęsach. Czułabym się z nimi bardzo źle, ale skoro Tobie to aż tak nie przeszkadza, to dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich mizernych rzęsach bardziej zalezy mi na wydluzeniu. Choc fakt ten tusz dosc mocno skleja.

      Usuń
  3. No skleja dość solidnie :/ Ja polecam tusze z Lumene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po zdjęciach z tego co widzę, jakoś mnie nie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zbyt posklejane i te grudki tez nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Posklejane rzęsy mnie odstraszają . Raczej go nie kupię . Faktycznie masz rzadziutkie rzęski. Musisz koniecznie wspomagać się jakimś fajnym tuszem!

    OdpowiedzUsuń
  7. No skleja paskudnie..., ale chociaż fantastyczna czerń go w jakiś sposób ratuje :)

    Parcie innych jest najgorsze, ja teraz przeżywam akcję " A kiedy weźmiecie ślub?" I już dość mam słuchania, że bez ślubu to przecież nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze bylam zwolenniczka tuszow z MaxFactora nigdy mnie nie zawiodly;) ten faktycznie jest jakis nie taki;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...