expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 12 lutego 2014

Pomadkowa seria: Golden Rose

Dziś post o kolejnej pomadce.
Mowa o Golden Rose nr 132

Szminka wchodzi w skład serii 2000, która ma za zadanie nawilżać i dobrze się rozprowadzać na ustach.

Cena: 7,60zł/ 4,2g w sklepie online
Opakowanie: Szare plastikowe, średniej trwałości jak widać skuwka już mi troszkę pękła. Jak na razie nie otwiera się w torebce :) 


Zapach : Chemiczny , troszkę pachnie wazeliną
Kolor: Czerwień z tonami pomarańczowymi.


Krycie: Dobre
Konsystencja: Kremowa
Wykończenie: Satyna bez drobiny czy też perły. 
Trwałość: ok 3h


Pomadka nie jest ideałem. Za to kolor jest trafiony w 100%! 
Nie zauważyłam by pomadka nawilżała moje usta wręcz przeciwnie mam wrażenie, że im częściej jej używam to mi je przesusza.
Dodatkowo zastanawia mnie fakt konsystencji, ta jest ok ale moja mama ma inny kolor z tej samej serii i tamta jest twardsza i bardziej sucha. Powiedziałabym , że dość tępa w użyciu.

Z czego to może wynikać - nie wiem. Dobrze , że moja szminka jest ok :) 

Uwielbiam tą pomadkę przy eleganckich wyjściach bądź minimalistycznym looku. Dzięki niej robię wrażenie hehe :)  





Tak pomadka wygląda w "akcji" :)


12 komentarzy:

  1. Kolorek super, do takiego makijażu idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ usta :D super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od czegoś są drogerie online, wybór - co prawda - mniejszy, a ceny całkiem korzystne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ozywia Ci buźkę ten kolor. Świetnie Ci w takich kreskach i widzę, że zmieniłaś troszkę wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak troszkę zmieniłam wygląd bloga :)

      Usuń
  5. ostatnia fota na profilowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...