expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 24 lutego 2014

Pomadkowa seria - Rimmel by Kate Moss

Kolejna pomadka. którą lubię. Choć przyznam, że kolor nie do końca mój tzn podoba mi się, ale nie bardzo mi pasuje. No cóż...czasem i tak ja noszę :P


Pomadka sygnowana jest nazwiskiem modelki Kate Moss i z tego co wiem to ta seria cieszy się dużą popularnością. 

Cena: ok 20zł 
Opakowanie: Plastikowe w czerwonym kolorze z wielkim podpisem Kate. Co osobiście mi się nawet podoba :) 
Zapach: Pachnie owocowo, aczkolwiek nie jestem wstanie określić co to za kolor. 
Kolor: nr 102, jest to odcień chłodnego różu.


Krycie: Dobre 
Konsystencja: Nie jest sucha, ale też nie typowo kremowa.
Wykończenie: Matowe
Trwałość Bardzo dobra ok 10h 


Pomadka jest matowa, ale wbrew pozorom nie jest sucha i tępa w wykończeniu. Łatwo się aplikuje, ale jak to mat potrafi podkreślić suche skórki. Za to nadrabia trwałością :) 
U mnie spokojnie wytrzymuje ok 10h , fakt przy jedzeniu i piciu trochę się ściera. 
Osobiście nie przepadam za matami, gdyż po dłuższym stosowaniu przesuszają mi usta. Tak również jest z tą pomadką.


Kolor to taki " niby delikatny , ale coś się dzieje i podkreśla usta" Idealny dla minimalistek :) 
Pomadka jest ok. Tak bym ją określiła. Nie robi wielkiego wow , ale też nie rozczarowuje.


10 komentarzy:

  1. Piekny kolor aczkolwiek widze lekki polysk czego nie ma w typowych matach... ale to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest matowa, pobłysk to światło z lampy. Niestety nei udało mi się inaczej zrobić zdjęcia.

      Usuń
  2. Ja nie miałam żadnej pomadki z tej serii, ale mojej mamie na promocji w Rossmannie kupiłam i wiem, że jest z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką wielbicielką matowych szminek Kate Moss dla Rimmel, sama mam odcień 104 i właśnie przymierzam się do kupienia kolejnych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja matów nie lubię, ale ten jeszcze moze byc... :)

      Usuń
  5. lubię kate od strony kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...