expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 lutego 2014

Stawberrynet

Niedawno natknęłam się na sklep intetnetowy Stawberrynet.com.
W sklepie znajdziemy kosmetyki, perfumy pielęgnacje.


Takich marek jak Lancome, Clarins Guerlain ,ale też są marki których ja osobiście nie znałam np. Fusion Beauty.


Właśnie ww. zestaw otrzymałam do testów. Kosmetyki wyprodukowane są w Nowym Yorku.
Zestaw zawiera 4 rozświetlacze w różnej formie. I tak mamy tutaj 2 kredki rozświetlające, 2 cienie w kremie, które można stosować jako błyszczyk i puder rozświetlający.



Zestaw jest praktyczny bo zajmuje mało miejsca :)



Kredki są w dwóch kolorach - biała perła i beżowe złoto..

 Z tego zestawu najbardziej podobają mi się kredki i puder. To pierwsze wrażenie, gdyż nie miałam okazji przyjżeć tym kosmetykom :) 

Może i Wy znajdziecie coś dla siebie w tym sklepie :) 

Pozdrawiam Mika 

6 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tym sklepie, ale jeszcze nic nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo u Ciebie widać ten shine w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowym Yorku, czy Nowym Jorku, bo mieszasz jakiś wytwór angielsko - polski, sklep stary jak świat poza tym:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no cóż polsko-angielskei wytwory są teraz trendy, o masz znów to zrobiłam :P

      Usuń
  4. Ciekawa sprawa z tymi błyskotkami :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...