expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 9 lutego 2014

Valentine's Day

Ohhh skoro wszyscy...To i ja postanowiłam coś zmalować na tą okazję. 

Swoją drogą jak spędzacie te komercyjne święto? :) 


Ja zapewne wybiorę jedną z opcji powyżej gdyż zakochana nie jestem :P

A teraz czas na make-up może kogoś zainspiruję. Kolorystyka oczywiście walentynkowa tj. róż fiolet i pochodne :)




Kosmetyki: 

Twarz
Revlon color stay nr 180 
Puder BenNye Neutral set 
Bronzer Joko 
Róż Peachy Coral

Oczy
Sleek OSS
Vipera nr 815
Brokat Inglot nr 65 
Miyo 01 
Kredka Pupa, Essence

Usta
Kredka Sensique 
Pomadka Studio Gear 

PS: Komputer nowy i śmiga wiec wracam do Was i teraz notki pojawiać będą się częściej :) 

 

8 komentarzy:

  1. Ale super szminka, jaki to numerek? :) Ładny makijaż
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pasują te usta ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zakochana jestem i to z wzajemnością, ale raczej nie świętuję walentynek :) Chociaż w tym roku mam zamiar zrobić mały wyjątek i zdecydowałam się na mały prezent DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest alternatywa dla typowych walentynek :) Cos takiego jestem wstanie zaakceptowac :)

      Usuń
  4. ładne kolorki, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...